PSL jest jak piwo, a Macierewicz straszy przechodniów

Politycy w walce o wyborców stawiają na humor. Maski z twarzą Macierewicza mają straszyć przechodniów, ulotka pokazuje: Tytus głosuje na Ziobrę, a billboard PSL-u nawiązuje do reklamy piwa - donosi "Życie Warszawy".

LiD chce rozbawić wyborców radiowym spotem, w którym chłopiec żali się prezydentowi Kaczyńskiemu, że skradziono mu rower, a policja nie ma zamiaru szukać złodzieja. Policjanci muszą bowiem cały czas siedzieć "na podsłuchach". Ciekawe, co na taki apel odpowiedziałby Lech Kaczyński...

Pomysł PO : wystraszyć Macierewiczem. Jeśli Antoni Macierewicz będzie kandydował do Sejmu, członkowie młodzieżówki Platformy wyjdą na ulice w maskach z twarzą likwidatora WSI - pisze "Życie Warszawy". Rzeczywiście, grupa "Macierewiczów" może wzbudzić panikę. Mamy nadzieję, że kampania PO nie spowoduje, iż dzieci zaczną miewać koszmary z likwidatorem WSI w roli głównej...

PiS postawiło na humorystyczną ulotkę - pisze "Życie Warszawy". Obrazek przedstawia Tytusa z komiksu "Tytus, Romek i Atomek", który wrzuca do urny zdjęcie Zbigniewa Ziobry i mówi: "Nie jestem analfabetą, żeby stawiać krzyżyki". Jesteśmy zdecydowanie przeciwni wykorzystywaniu Tytusa do celów politycznych!

PSL chce kojarzyć się z przyjemnością, czyli z piwem. Hasło, które partia umieściła na plakacie nawiązuje do reklamy pewnego napoju bezalkoholowego. "Najprawdopodobniej najlepsza partia w kraju". Ciekawe, jak bardzo Polacy lubią Carlsberga...

Który pomysł na reklamę partii jest najlepszy?