Na jesieni dwa nowe magazyny dla kobiet

Na jesieni na rynek wejdą dwa nowe magazyny dla kobiet. Edipresse wyda dwutygodnik "Party", a Hachette Filipacchi Burda polską wersję magazynu "InStyle" - pisze "Gazeta Prawna"

Jak pisze "GP" dwutygodnik Party może pojawić się w kioskach już w przeciągu miesiąca. Magazyn, którego prezentacja w domach mediowych rozpoczęła się w tym tygodniu, ma być poświęcony życiu sławnych ludzi. W odróżnieniu od wydawanej również przez Edipresse "Vivy" nowy magazyn ma się skupić głównie na polskich gwiazdach.

Według Presserwisu nakład pierwszych numerów sięgnie 600 tys. egz., a oczekiwana sprzedaż to 180 tys. egz. Grupa docelowa to mieszkanki dużych miast w wieku 25-45 lat.

Lada moment na rynek wejdzie też polska wersja amerykańskiego miesięcznika InStyle. Według Presserwisu prawa do tego tytuły zakupiło od Time Inc. wydawnictwo Hachette Filipacchi Burda Polska. Nowy magazyn o udział w rynku powalczy z Twoim Stylem i Panią Wydawnictwa Bauer.