Miliony na promocję Dolnego Śląska
Aż 9,5 mln zł przeznaczy na promocję Dolnego Śląska samorząd województwa dolnośląskiego. To trzykrotnie więcej niż województwo mazowieckie i aż pięciokrotnie więcej niż małopolskie
Tak dużego budżetu na promocję regionu nie było jeszcze nigdy, w żadnym województwie. Jeszcze dwa lata temu samorząd województwa dolnośląskiego na reklamę wydał niecałe 400 tys. zł.
Spoty reklamowe, które będzie można zobaczyć w TV już we wrześniu, oraz billboardy i citylighty (zostaną zawieszone miesiąc później we wszystkich największych polskich miastach) przygotuje konsorcjum złożone z dwóch agencji reklamowych - wrocławskiej Digital Center i katowickiej Business Consulting. Kampania potrwa do maja.
Region ma również zaistnieć w Europie. - Dolny Śląsk będzie widoczny w europejskich turystycznych pismach branżowych, a także na największych targach turystycznych na świecie - mówi Włodzimierz Majer, prezes Business Consulting.