Młodzi z Polski rządzą w Cannes

Młodzi pracownicy polskiej agencji reklamowej zdobyli Brązowego CyberLwa w Cannes.

Trójka pracowników agencji Arc Warsaw należącej do grupy Leo Burnett Warszawa i specjalizującej się m.in. w reklamie interaktywnej zdobyła brązową statuetkę na festiwalu reklamowym w Cannes. Rafał Górski, Adam Smereczyński i Konrad Grzegorzewicz przygotowali kampanię społeczną poświęconą emigracji młodych Polaków.

Konkurs pod tytułem Young Creatives jest co roku organizowany w ramach międzynarodowego festiwalu reklamowego w Cannes. Biorą w nim udział osoby w wieku poniżej 28 lat. Dysponując jedynie komputerem i bazą zdjęć, mają one przygotować kampanię społeczną w ciągu 24 godzin.

W ubiegłym roku Katarzyna Nowacka i Tomasz Zieliński z polskiego biura agencji reklamowej TBWA zdobyli Złotego Lwa dla młodych kreatywnych w kategorii reklama prasowa. Jurorzy docenili ich reklamę dla Czerwonego Krzyża.