Netia walczy o internet

Ponad 200 tys. klientów szerokopasmowego internetu chce zdobyć do końca tego roku Netia. W środę firma ogłosiła wyniki finansowe i plany na najbliższą przyszłość

Ponad 200 tys. klientów szerokopasmowego internetu chce zdobyć do końca tego roku Netia. Wczoraj firma ogłosiła wyniki finansowe i plany na najbliższą przyszłość. W pierwszych trzech miesiącach tego roku spółka miała niższe przychody niż w ostatnim kwartale 2006 r. Kwartał zakończył się też stratą netto na poziomie 37,8 mln zł. Jak jednak tłumaczy Mirosław Godlewski, prezes spółki, spora cześć straty (25,6 mln zł) spowodowało to, że Netia jest udziałowcem spółki P4, operatora sieci Play, który dopiero rozpoczął działalność. Netia właśnie zmienia strukturę klientów, odchodząc od obsługi dużych firm w stronę klientów indywidualnych i małych firm. Wkrótce w mediach oraz kinach pojawi się nowa kampania firmy reklamująca tani internet. Dziś z szerokopasmowych usług w Netii korzysta ponad 100 tys. osób, ale do końca roku ma ich być dwa razy tyle, a w ciągu trzech lat nawet 1 mln.