W opublikowanym wczoraj raporcie Gadu-Gadu - właściciel najpopularniejszego w Polsce komunikatora internetowego - nie odnosi tych wyników do osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Porównuje je natomiast z całym pierwszym półroczem 2006 r. - wtedy przychody spółki wyniosły 5,4 mln zł, a zysk netto 2 mln zł (czyli niewiele więcej niż teraz w ciągu zaledwie trzech miesięcy). Obecnie prawie 90 proc. przychodów Gadu-Gadu czerpie z reklamy internetowej, resztę - z usług telekomunikacyjnych.
Na raport finansowy warszawskiej spółki entuzjastycznie zareagowali inwestorzy giełdowi - kurs akcji Gadu-Gadu wzrósł w czwartek o ponad 16 proc. do 20,94 zł. To jednak nadal minimalnie mniej, niż wynosiła ich cena emisyjna z jesieni zeszłego roku - wchodząc na giełdę, spółka sprzedawała akcje po 21 zł.