Artykuł o kardynale Dziwiszu "La Stampa" przepisała z "Głosu Wielkopolskiego"

Artykuł w "La Stampa" o kardynale Dziwiszu został przepisany z "Głosu Wielkopolskiego" - ustaliło Polskie Radio. Tekst z poznańskiego dziennika ukazał się we włoskim tłumaczeniu na stronie internetowej dysydenckiej agencji katolickiej adista. Dziennikarz "La Stampy" nic do niego nie dodał.

Turyński dziennik napisał dziś, że kardynał Stanisław Dziwisz, będąc sekretarzem Jana Pawła II, ukrywał przed nim skandale dotyczące pedofilów. Włoska gazeta wspomina o sprawie arcybiskupa Juliusza Paetza, podkreślając, że jest on starym znajomym obecnego metropolity krakowskiego. Gazeta nie podała źródeł swych informacji.