Anna Mucha wygrywa z "Faktem"

"Fakt" wydawany przez polską filię niemieckiego koncernu Axel Springer ma zapłacić 75 tys. zł i publicznie przeprosić Annę Muchę.

Ponadto sąd zakazał tabloidowi publikowania materiałów na temat życia prywatnego aktorki. O sądowym zwycięstwie Muchy poinformował w czwartek Onet.pl. Aktorka pozwała "Fakt" za publikację relacji z jej wakacji w Egipcie, którą zilustrował zdjęciem, na którym widać aktorkę w stroju topless z jej partnerem.

W ubiegłym roku Edyta Górniak wygrała z "Super Expressem", który opublikował materiały z jej pobytu w szpitalu przed urodzeniem dziecka. W tamtym przypadku sąd nakazał wypłatę odszkodowania w wysokości 75 tys. zł i zakazał dziennikowi śledzenia artystki.