Warszatat o blogach w biznesie

W czwartek w siedzibie Gazety.pl odbyły się warsztaty "Blogi w Public Relations". Organizatorzy zaprosili do dyskusji specjalistów z dziedziny internetu i public relations oraz znanych bloggerów. Uczestnicy spotkania obejrzeli prezentacje dotyczące m. in. polskiej blogosfery, wykorzystywania blogów w public relations oraz wziąć udział w dyskusji panelowej na temat marketingu i PR w internecie

Warsztat "Blogi w Public Relations" był częścią wspólnego projektu Gazety.pl i Fundacji InternetPR.pl pn. "Rewolucja w komunikacji", który ma na celu obserwowanie, analizę i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Projekt przewiduje m.in. cykl spotkań warsztatowych dotyczących najważniejszych trendów, technik i narzędzi nowoczesnej komunikacji - blogów, serwisów społecznościowych, RSS-ów, podcastów, marketingu wirusowego etc.

W ramach projektu "Rewolucja w komunikacji" w serwisie Blox.pl powstała też grupa blogów prowadzonych przez specjalistów z dziedziny public relations. Każdy z blogów porusza inny temat z dziedziny PR i prowadzony jest wspólnie przez kilku autorów.

Zyskujemy jeszcze jedną, ciekawą, nową formę rozmowy i dyskusji w naszej branży - pisze na blogu Internetpr.blox.pl jeden z jego autorów, Sebastian Łuczak - jesteśmy pewni, że z korzyścią dla polskiego środowiska specjalistów PR.

Wśród blogów tematycznych znalazł się m. in. Internet dla Public Relations (http://ePR.blox.pl), PR kryzysowy (http://PRkryzysowy.blox.pl), PR polityczny (http://PRpolityka.blox.pl) oraz PR i media (http://PRmedia.blox.pl).

Więcej informacji o warsztacie "Blogi w Public Relations" oraz projekcie "Rewolucja w komunikacji" można znaleźć na blogu Fundacji InternetPR (http://internetPR.blox.pl).