Nowe logo Fiata nawiązuje kształtem i liternictwem do znaku firmowego w kształcie tarczy, który po raz pierwszy pojawił się w 1931 r. Obecnie auta koncernu z Turynu zdobi okrągły znak firmowy otoczony wieńcem.
Fiat postanowił zmienić logo, aby zaznaczyć przełom w historii firmy. Przez ostatnie lata koncern z Turynu borykał się z problemami finansowymi i nie było pewne, czy ten kryzys nie zakończy się przejęciem przez konkurencję. Jednak po kilku latach zaciskania pasa i sprzedaży takich sreber rodowych, jak towarzystwo ubezpieczeniowe Toro czy firma lotnicza Fiat Avio, włoski koncern wychodzi na prostą. W trzecim kwartale na sprzedaży aut Fiat miał 51 mln euro zysku operacyjnego w porównaniu z 85 mln euro straty w porównywalnym okresie zeszłego roku.
Wyniki firmy mają poprawić nowe modele aut. Na początku przyszłego roku do salonów trafi nowa wersja kompaktowego modelu Bravo. W tych autach po raz pierwszy montowane będą nowe silniki benzynowe T-JET (1,4 Turbo o mocy 120 lub 150 KM) o dużych osiągach i małym zużyciu paliwa. Jesienią 2007 r. oczekiwana jest premiera małolitrażowego Fiata "500" z polskich zakładów w Tychach.