Adwokaci Chucka kontratakują

PRZEGLĄD PRASY. - Adwokaci Chucka Norrisa walczą z wykorzystywaniem wizerunku i nazwiska aktora w reklamach bez jego zgody - donosi "Życie Warszawy".

Chucka zdenerwowały próby bezprawnego wykorzystania fali jego popularności w kampaniach reklamowych. Jak pisze "ŻW" japońska firma motoryzacyjna Isuzu na wielkich billboardach m.in. w Republice Południowej Afryki reklamuje swoje produkty hasłem "Chuck Drives an Isuzu" (Chuck jeździ isuzu).

- Prawnicy Chucka Norrisa już zajmują się tą sprawą - mówi ŻW Jeff Duclos, który pełni funkcję rzecznika karateki.

Adwokaci Norrisa odnieśli już sukces w walce z internetowym sklepem www.sinfulshirts.com, który oferował koszulkę z podobizną Chucka opartą na okładce filmu z jego udziałem "Delta Force 2" i opatrzoną hasłem "What Would Chuck Norris do?" (Co zrobiłby Chuck Norris?).

Po otrzymaniu pisma od prawników firma wycofała koszulki z oferty.

Popularność Chucka wykorzystuje także jedna z polskich szkół, która, która na targach edukacyjnych w Poznaniu reklamowała się hasłem "Chuck Norris wybrałby Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej". Jak donosi "ŻW" prawnicy aktora na razie nie zajęli się sprawą.