Lokalizacja: 25 salonów firmowych: Bielsko-Biała, Częstochowa, Gdynia, Gdańsk, Gliwice, Łódź (2 salony), Katowice, Kraków (2 salony), Poznań (3 salony), Rzeszów, Sosnowiec, Szczecin, Toruń, Warszawa (5 salonów), Wrocław (2 salony), Zakopane oraz 53 sklepy licencyjne - pełna lista na stronie www.troll.com.pl
Dewiza firmy: Być numerem 1 dla klientek, wyznaczać trendy, być blisko młodzieży i - w myśl hasła "be oneself" - tworzyć ubrania podkreślające osobowość i indywidualny styl każdej dziewczyny. Dlatego ubrania Trolla tworzone są w krótkich seriach, co gwarantuje kupującym je osobom niepowtarzalność.
Asortyment: Odzież dla dziewcząt i młodych kobiet oraz akcesoria: buty, torebki, portfele, czapki, paski, biżuteria
Wystrój sklepów: Młodzieżowy, nowoczesny, dziewczęcy. Projektanci zadbali o przytulny wystrój jednocześnie pozostawiając sporo przestrzeni. Przeważa ciepła, pastelowa kolorystyka.
Ceny: od 6,90 zł (sztuczna biżuteria) do 139,90 zł (marynarka)
Dostępne rozmiary: od XS do L
Przymierzalnie: Średnio w sklepach znajduje się 3-5 przymierzalni. Jednorazowo do przymiarki można zabrać 5 rzeczy.
System zwrotów i wymiany: Reklamacje są rozpatrywane (po okazaniu paragonu) w ciągu 21 dni. Wymiany albo zwrotu można dokonać do 14 dni, jeśli rzecz nie była noszona, nie jest zniszczona i ma oryginalną metkę.
Ekspozycja: Zmieniana przynajmniej dwa razy w tygodniu.
System płacenia: Gotówka i karty płatnicze.
Nowe dostawy: Codziennie.
Czynne: Sklepy czynne 7 dni w tygodniuw godzinach pracy centrów. Samodzielne salony pracują na ogół od 10.00 do 19.00 pon. - pt., 10.00 - 15.00 sob.