Pozytywne miasto

Polska - szare ulice pełne smutnych, zabieganych ludzi. ?Czas to zmienić!? - krzyczy ogólnopolska akcja jednej z firm reklamowych.

Zbudujmy fajny klimat w polskich miastach, poprawmy humor ich mieszkańcom, wyciągnijmy ich z domów. Niech zmienia się ze zniechęconych, negatywnie nastawionych do życia, w pełnych radości. Promujmy wydarzenia, które budują pozytywny klimat w mieście. Zaangażujmy w tę akcję środowisko reklamy, artystów. Wnieśmy do miast pogodę ducha i radość - z takim postulatem firma Clear Channel Poland rozpoczęła wczoraj program "Pozytywne miasto". Akcja wystartowała w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego wystawą "Uśmiechnięty plakat", na którą trafiły zabawne grafiki reklamowe z całego świata oraz optymistyczne prace Andrzeja Pągowskiego.

Ekspozycja plakatów w BUW potrwa do 21 grudnia (w godzinach od 9.00 do 21.00, wstęp wolny), a następnie rusza w Polskę. Na początku 2005 roku odwiedzi Poznań i Kraków. Organizatorzy zapowiadają, że z miesiąca na miesiąc ekspozycja będzie się powiększać.

W styczniu ruszy także realizowana w ramach akcji idea "Pozytywnych poniedziałków". W pierwszy dzień tygodnia wybrani losowo mieszkańcy dużych miast otrzymają zabawne rysunki.

Clear Channel ogłosiło również konkurs dla młodych plastyków na wesoły plakat. Nagrodą w konkursie będzie staż w Agencji Upstairs Young & Rubicam.