- Prawa do wykorzystywania wizerunku Shreka kupiliśmy od firmy PlusLicence, która zarządza nimi na terenie Polski w imieniu wytwórni DreamWorks SKG, producenta filmu "Shrek". Będzie to pierwszy napój pod marką Shrek na świecie - powiedział nam Jędrzej Szynkarczuk, szef działu marketingu firmy Hoop. Notowany na warszawskiej giełdzie producent napojów nie ujawnia wielkości inwestycji w nową markę, ale przyznaje, że koszty związane z marketingiem są największe. Obecnie trwają negocjacje na temat zakupu praw do Shreka również na rynek rosyjski, gdzie Hoop działa już od lat.
Niegazowany Shrek adresowany do dzieci w wieku 4,12 lat ma pojawić się w sklepach jeszcze przed świętami i będzie dostępny w czterech smakach - "żelkowym" (w kolorze zielonym), pomarańczowym, o smaku coli oraz multiwitaminy. - Najlepiej wypadły podczas badań - mówi Szynkarczuk.
Hoop wykorzystuje premierę drugiej części przygód sympatycznego zielonego ogra na płytach DVD i kasetach wideo. Wizerunek Shreka już zdobi butelki z hoop-colą. Spółka nie pierwszy raz promuje się przy światowych superprodukcjach. Wcześniej produkty Hoopa pojawiły się przy "Spidermanie" oraz "Władcy pierścieni".