Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas Z majowego badania Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnych Mediów wynika, że wszystkie najważniejsze programy informacyjne zanotowały spadki oglądalności - w porównaniu z majem 2015 roku "Fakty" straciły 74 tys. widzów, "Teleexpress" 680 tys. osób, a "Wiadomości" - 714 tys.
Spadek "Wiadomości" był też największy w ujęciu procentowym - o ile informacyjny program TVN stracił tylko 2,87 proc. Widzów, o tyle "Wiadomości" aż 23,29 proc., czyli niemal jedną czwartą swej widowni z zeszłego roku. Spadek "Teleexpressu" również był duży - ubyło aż 22,11 proc. widzów.
Liderem zestawienia zostały "Fakty" (średnio 2,51 mln widzów), następnie uplasował się "Teleexpress" (2,4 mln) oraz "Wiadomości" (2,35 mln osób).
Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!