Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas - Kupiliśmy z moim mężem Pawełkiem takie dwa duże kubki. Pierwszy przy zalewaniu kawy poszedł w drobny mak - słyszymy na nagraniu. Nabywcy wadliwego naczynia chcieli sprawdzić, czy defekt dotyczył tylko jednej z zakupionych sztuk. Kubek eksplodował chwilę po wlaniu do niego gorącej wody.
Poprosiliśmy Biedronkę o komentarz w tej sprawie. "Kubków podobnych do przedstawionego na przesłanym nagraniu nie mamy w aktualnej ofercie sklepów Biedronka. Ostatnio podobny produkt - tj. przezroczysty szklany kubek - był dostępny w naszych sklepach ponad dwa lata temu" - odpowiada nam sieć.
Nagranie zostało poddane wewnętrznej analizie. Udało się jednoznacznie ustalić, że kubek widoczny na nagraniu nie został nabyty w sieci sklepów Biedronka.
Jak informuje Biedronka, informacje te potwierdził sam autor nagrania, przyznając w kontakcie z Biurem Obsługi Klienta, że zakupił kubki w sklepie jednej z konkurencyjnych sieci.
Nagranie które rozpętało burzę na Wykopie zostało usunięte.
Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!
Bynajmniej, w każdym bądź razie i spolegliwy. Prawie każdy popełnia te błędy językowe. Ty też? [QUIZ]
Które zdanie jest poprawne? Sprawdź! Rozwiąż QUIZ