Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas Wirtualnemedia podały wyniki oglądalności programów informacyjnych za kwiecień. W zestawieniu prowadzą "Fakty". W kwietniu oglądało je średnio 3,07 mln osób, a udział w rynku wzrósł i wyniósł 23,21 proc. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w porównaniu do analogicznego okresu w 2015 roku zyskały 4,19 proc. widzów (120 tys.).
Na drugim miejscu jest "Telexpress", który ogląda 2,84 mln osób (udział w rynku: 30,13 proc.). Jednak program odnotował spadek oglądalności o 15,11 proc. (ponad 0,5 mln osób).
"Wiadomości" TVP1 zaliczyły z kolei spadek z pozycji lidera na 3. miejsce. Straciły 21,94 proc. widzów czyli ponad 750 tys. widzów w porównaniu z zeszłym rokiem. W kwietniu 2016 r. oglądało je średnio 2,68 mln widzów. Jak podkreślają Wirtualne Media, udział w rynku, który wyniósł 19,84 proc., jest najniższym miesięcznym wynikiem w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce.
Na schemacie można prześledzić oglądalność programów na przestrzeni miesięcy:
Zobacz też : Tak malała oglądalność po wejściu "dobrej zmiany" >>>
Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!