Nie ma karty, nie ma Minionka. Ten handlowiec jednego z banków zdecydowanie przesadził

Przedstawiciel banku Citi Handlowy wręcza chłopcu Minionka. Ale kiedy okazuje się, że rodzice nie chcą otworzyć u niego konta i zapłacić za kartę kredytową, sprzedawca... zabiera dziecku maskotkę, doprowadzając je niemal do łez. Taką historię opisał czytelnik serwisu Trojmiasto.pl. Bank bada już całą sprawę.

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas21 listopada w gdańskiej Ergo Arenie odbywały się mistrzostwa świata we freestyle motocrossie. Przyszło ok. 9 tys. widzów, wśród nich wiele rodzin z dziećmi.

To właśnie do gości imprezy adresowali swoje oferty przedstawiciele licznych firm, które rozstawiły swoje stoiska w korytarzach wokół głównej hali. Wśród nich był również bank Citi Handlowy. Jak pisze serwis Trójmiasto.pl , handlowiec banku stosował wobec gości dość... nietypową strategię sprzedaży. Serwis cytuje swojego czytelnika, który opisał całą sytuację.

Minionek za kartę kredytową

- W pewnym momencie zauważyłem rodzinę: mamę, tatę i ok. 3-4-letniego chłopca. Przedstawiciel banku podszedł do nich i na "dzień dobry" wręczył chłopcu maskotkę Minionka. Chłopcu od razu się ona spodobała. Wtedy sprzedawca oznajmił rodzicom, że jedyne co muszą zrobić, by odejść z zabawką, to podpisać umowę na prowadzenie w banku karty kredytowej. Rodzice nie byli zainteresowani, więc pan z banku zabrał dziecku maskotkę - opowiada Sylwester, czytelnik Trójmiasto.pl.

Dziecko było rozżalone, podobnie jak jego rodzice - czytamy na stronie.

Bank: opisana sytuacja jest sprzeczna z naszymi wartościami

Udało się nam skontaktować za służbami prasowymi Citi. W odpowiedzi na nasze pytania otrzymaliśmy z banku oświadczenie.

"Z przykrością przeczytaliśmy w mediach relację z tego wydarzenia, gdyż opisana sytuacja jest sprzeczna z wartościami i polityką Citi Handlowy" - czytamy. Bank zapewnia też, że "podjął natychmiastowe działania celem zbadania relacji przedstawionej w mediach przez osoby trzecie".

Z dalszej części dokumentu dowiadujemy się zaś, że "zgodnie z polityką banku Doradcy Bankowości Uniwersalnej Citi Handlowy (Universal Bankers) każdorazowo są zobligowani, aby poinformować potencjalnych klientów o zasadach danej akcji promocyjnej. W przypadku akcji promocyjnych dotyczących kart kredytowych otrzymanie upominku poprzedzają dwa etapy. Pierwszy krok to pomyślne wypełnienie wniosku o kartę kredytową, drugi krok - to pozytywne jego rozpatrzenie przez Bank".

Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!

Więcej o: