Polub i bądź na bieżąco!Jak czytamy w portalu Defence24.pl , wiele z przedstawionych prac "miało być plagiatami lub kopiami logotypów innych podmiotów".
Konkurs został ogłoszony we wrześniu. Na zwycięzcę czekało 10 tysięcy złotych. Warunkiem było stworzenie logo, które miało formę znaku słowno-graficznego, zawierało jej nazwę i nie wywoływało skojarzeń z innymi agencjami kosmicznymi. Oprócz tego rozważano, na ile proponowane logo oddaje charakter działalności agencji.
Najprawdopodobniej zostanie rozpisany nowy konkurs na logo Polskiej Agencji Kosmicznej.
Uczestnicy zakończonego konkursu stworzyli fanpage na Facebooku, na którym umieścili swoje prace "w ramach protestu, a także by udowodnić, że polscy projektanci tworzą loga nie tylko niespełniające wymogów estetycznych".
To między innymi reakcja na słowa Katarzyny Tylingo-Chmielewskiej, dyrektor biura organizacyjnego Polskiej Agencji Kosmicznej. - Żaden z projektów nie spełnił wymogów. W wielu przypadkach mieliśmy do czynienia z pracą odtwórczą, pomimo faktu, że wpłynęło blisko 400 projektów - powiedziała portalowi Trojmiasto.pl Tylingo-Chmielewska.
Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!