Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas"Jak pani znowu dostanie propozycję zagrania w reklamie, to znowu pani odda pieniądze?" - zapytałam Dorotę Wellman kilka miesięcy temu. Chodziło o 200 tysięcy złotych, które w 2011 roku zarobiła na zachwalaniu pewnych jogurtów i rozdała co do grosza. - "Tak" - odparła. - Ja trochę pieniędzy mam, więc to mi zupełnie wystarczy. A inni nie mają. I już - skwitowała. I słowa dotrzymała. To samo zrobiła bowiem z częścią gaży za udział w kampanii Lidla, w której występuje razem ze znanym kucharzem Karolem Okrasą.
Dorota Wellman lubi gotować. Jej specjalnością są kawałki piersi kurczaka zapieczone w serku mascarpone. - Dwa kurze cycki, dwadzieścia minut pracy i mamy pyszny sos do makaronu - opowiada. Mówi nam też o swojej największej kulinarnej wpadce i zdradza, do kogo tym razem trafią pieniądze z reklamy.
Nowa kampania promocyjna Lidla z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy przyjmie formę spotów stylizowanych na talk-show "Dorota, Karol i Goście". Do programu zapraszane będą gwiazdy, eksperci z zakresu kulinariów, ale również amatorzy. Spotkania odbywać się będą w knajpie, gdzie gospodarze wraz z gośćmi będą gotowali i rozmawiali o gotowaniu. Wellman wskoczyła na miejsce Pascala Brodnickiego, który razem z Okrasą był związany z Lidlem od lipca 2012 roku.
Co jest nietypowego w nowym pomyśle Lidla? Talk-show "Dorota, Karol i Goście" będzie emitowany w wykupionym paśmie w TVP 1 o stałych godzinach: w każdą sobotę o 17.15 oraz niedzielę ok. godziny 19.50. Każdy z odcinków ma trwać 3,5 minuty. Przedstawiciele sieci nie chcą zdradzić ani ilu odcinków emisję zaplanowali, ani jaki jest koszt kampanii.
Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!