Emocjonalne pożegnanie Brodnickiego i Okrasy na Facebooku: "Bracie, dziękuję!"

Dwaj mistrzowie kuchni, Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, po trzech latach kończą współpracę z Lidlem. - Bez was smutno bardzo. Szkoda, że już koniec - piszą internauci. A jak komentują to znani kucharze?

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas"Dziękujemy za wspólne 3 lata i zapraszamy na pożegnalny obiad" - mówią Pascal Brodnicki i Karol Okrasa w najnowszej reklamie Lidla. Oznacza to, że zabawne, udające wrogie kulinarne pojedynki szefów kuchni reklamy nie będą już wizytówką sieci dyskontów. Internauci otwarcie piszą, że to dla nich smutna wiadomość. "To my dziękujemy, jesteście super. Tak trzymać, chłopaki" - komentują na Facebooku.

"Wiedziałem, że zrobimy to z jajem"

Także na Facebooku Pascal Brodnicki emocjonalnie żegna się z Karolem Okrasą, prywatnie swoim przyjacielem: "Bracie, dziękuję za 3 lata! Od samego początku wiedziałem, że razem zrobimy to naprawdę z jajem, bo energia między nami była wyjątkowa" - pisze Brodnicki.

Nie zabrakło też zwyczajowych podziękowań Brodnickiego dla Lidla i całej ekipy pracującej przy tym projekcie. Karol Okrasa zaś podsumowuje współpracę z Pascalem tak: - Rywalizacja między nami przebiegała we wspaniałej, a przede wszystkim w przyjacielskiej atmosferze. Przy każdym przepisie dawaliśmy z siebie wszystko i udowadnialiśmy przed całą Polską, a także przed sobą nawzajem, co potrafimy i na co nas stać - mówi nam. A na Facebooku ciepło zwraca się do Brodnickiego, podobnie jak on do niego: "Pascal, bracie, to była niewiarygodna przygoda! Jedna z wielu, jaką przeżyliśmy, ale też jedna z tych ekstremalnych" - wspomina, dziękując także osobom z produkcji.

Trzy lata i co dalej?

Kampania reklamowa Lidla z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą trwała od lipca 2012 roku do teraz. Zdaniem ekspertów sprawiła, że przychody Lidla w tym czasie wzrosły, a sieć zyskała wizerunek otwartej na potrzeby kulinarne Polaków. - Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła również ta kampania musiała dobiec końca. Serdecznie dziękujemy Pascalowi Brodnickiemu i Karolowi Okrasie za 3 lata pełne wyzwań i fascynujących pojedynków kulinarnych - informuje w specjalnym komunikacie Anna Biskup, PR manager Lidl Polska.

Obaj kucharze nie zdradzają swoich nowych planów. Czy przypadkiem nie podkupiła ich inna sieć? Nie wiadomo. Okrasa podaje tylko, że "kolejne projekty przed nami, więc do zobaczenia", a Brodnicki pisze, że gotowanie jest jego pasją, więc wyrusza w świat, by przywieźć z niego jak najwięcej. "Zatem do zobaczenia wkrótce" - kończy, zamieszczając zdjęcie roweru i drogi, nad którą unoszą się tumany kurzu.

Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!

Więcej o: