"Przygotuj się na zaskoczenie". Germanwings usuwa reklamy z londyńskiego metra. Źle się kojarzą

Niemieckie linie lotnicze poinformowały, że usuną wszystkie swoje reklamy z londyńskiego metra. Powodem jest hasło reklamowe "Przygotuj się na zaskoczenie", które po katastrofie we francuskich Alpach może źle się kojarzyć.

Po zeszłotygodniowej katastrofie, w której pilot samolotu linii Germanwings celowo rozbił się we francuskich Alpach, zabijając 150 osób, firma natychmiast zdecydowała się na zdjęcie swoich reklam z hasłem "Przygotuj się na zaskoczenie". Billboardy z takim napisem wisiały w londyńskim metrze i zachęcały do podróży do Niemiec.

Władze metra w Londynie potwierdziły, że firma poprosiła o jak najszybsze zdjęcie reklam - podaje brytyjski dziennik Daily Mail . - Jesteśmy w trakcie zdejmowania dużych reklam z 17 stacji - informowano kilka dni temu. Rzecznik linii lotniczych powiedział z kolei, że Germanwings do odwołania zaprzestało wszelkiej działalności marketingowej, w tym emisji reklam on-line.

- Nasze myśli i modlitwy wciąż kierujemy do rodzin i przyjaciół ofiar katastrofy - dodał. Na stronie zarówno linii Germanwings, jak i Lufthansy, do których należy tańszy przewoźnik, wciąż widnieje informacja o żałobie.

Airbus A320 linii Germanwings lecący z Barcelony do Duesseldorfu rozbił się 24 kwietnia. Drugi pilot kierujący samolotem doprowadził do katastrofy celowo , kiedy pierwszy pilot był poza kokpitem. Prokuratura wykryła, że mężczyzna miał skłonności samobójcze. Czytaj więcej >>>

Zobacz wideo

Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!

Więcej o: