Pocałunek Kate i Wiliama, wzruszający gest papieża... - "Zeitgeist 2014: Year In Review?. To nie jest zwykłe podsumowanie roku

W sieci od kilku dni dużą popularnością cieszy się film pt. ?Zeitgeist 2014: Year In Review?, będący podsumowaniem najważniejszych wydarzeń mijającego z wolna roku. Ale to nagranie bardzo różni się od innych tego typu zestawień...
 

Nie jest to oczywiście oryginalny film Google, ale wzorowana na nim kampania społeczna. Na końcu filmu (przygotowanego przez fundację Alzheimer Nederland) pojawia się krótka informacja: "Właśnie doświadczasz, jak to jest być chorym na alzheimera".

"Zeitgeist 2014: Year In Review" to już kolejna, głośna akcja fundacji. Rok temu świat obiegł przygotowany przez nich viral, w którym czekoladowy św. Mikołaj po rozpakowaniu okazywał się wielkanocnym zajączkiem . "Pacjenci chorzy na alzheimera muszą zmagać się z tym uczuciem każdego dnia" - brzmiał napis, tłumaczący sens kampanii.

Czym był "Zeitgeist 2013"?

Było to nagranie, które towarzyszyło opracowanemu przez Google raportowi o najczęściej wyszukiwanych przez internautów frazach. Krótko podsumowywało najważniejsze wydarzenia roku. Popularność zeszłorocznego filmiku sprawiła, że wiele osób czekało na jego kolejną edycję. Ale ci, którzy zobaczyli opublikowane 12 grudnia nagranie "Zeitgeist 2014: Year In Review", już po kilku sekundach musieli się mocno zdziwić. Wydarzenia z mijającego roku były wymieszane z tymi z lat poprzednich. Wyjaśnienie tej sytuacji pojawiło się dopiero na końcu filmu.

Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!

Inna twarz konfliktu w Donbasie [ZDJĘCIA AGENCJI REUTERA]>>

Więcej o: