Sprawę kelnerów, pomocy kuchennych i kucharzy odesłanych z hotelu bez zapłaty opisywaliśmy w TOK FM i na portalu Gazeta.pl kilka dni temu. Pracownicy tymczasowi nie dostali wypłaty przez konflikt hotelu z agencją pracy AG+. Szef tej ostatniej deklarował, w rozmowie z TOK FM, że pieniądze wypłaci dopiero po tym, jak dogada się z hotelem i odzyska finanse za wystawioną fakturę.
Teraz to hotel chce zapłacić bezpośrednio pracownikom. Tak, by konflikt między firmami nie odbijał się na nich. Kierownictwo hotelu samo skontaktowało się z reporterem TOK FM wyjaśniając sytuację i deklarując, że pieniądze wypłaci pracownikom jak najszybciej, a potem będzie załatwiać swoje sprawy z AG+.
Po publikacji TOK FM Związek Syndykalistów Polski przeprowadził akcję ulotkową w hotelu i chce rozpocząć negocjacje w imieniu pracowników. - Członkowie ZSP udali się więc do hotelu, by rozdać ulotki i sprawdzić sytuację na miejscu. Po niecałych 2 godzinach z ZSP skontaktował się menedżer hotelu, proponując uregulowanie wszystkich zaległości - wyjaśnia Jakub Żaczek.
- Związek nie chce jednak występować w imieniu pracowników bez ich zgody - zastrzega Żaczek. Dlatego prosi o kontakt ze Związkiem Syndykalistów Polski pod adresem: info@zsp.net.pl, a na stronie internetowej i profilu społecznościowym na FB podany jest także nr telefonu. - Jesteśmy przekonani, że uda się szybko załatwić wypłatę pieniędzy tym ludziom - zapewnia ZSP.