Celem kampanii opartej na internetowej aplikacji - poza uczulaniem odbiorcy na przemoc wobec dzieci - jest ułatwienie zapamiętania numeru KRS fundacji Dzieci Niczyje, a tym samym przekazanie 1 proc. podatku na rzecz organizacji. Sugestywny film, w którym widz w pewnym momencie wciela się w rolę małego Adasia, "uświadamia, jak może wyglądać codzienność dzieci doświadczających przemocy, i wskazuje, co można zrobić, aby przerwać ich dramat" - czytamy na stronie fundacji.
KLIKNIJ, ABY URUCHOMIĆ APLIKACJĘ >>>
"Aby nauczyć odbiorcę numeru KRS organizacji (20 44 26), w aplikacji wykorzystano interaktywne narzędzia. Przez demonstrację sytuacji dziecka krzywdzonego fundacja nakłania odbiorców do zaangażowania w przeciwdziałanie przemocy wobec dzieci i wsparcia działań, których celem jest walka z problemem" - piszą organizatorzy kampanii.
Chcesz na bieżąco dowiadywać się o najnowszych wydarzeniach? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE na Androida | Windows Phone | iOS