Sprzedaż dzienników ostro w dół. Najwięcej traci "Gazeta Polska Codziennie"

W listopadzie 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostał "Fakt". Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł "Parkiet", z kolei najwięcej straciła "Gazeta Polska Codziennie" - podaje portal Wirtualnemedia.pl

Największy spadek, wynoszący 24,80 proc., zanotowała zajmująca siódme miejsce w rankingu "Gazeta Polska Codziennie". Jej średni sprzedażowy wynik w badanym miesiącu wyniósł 23 414 egz. - wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem sprzedaży nadal zostaje tabloid "Fakt" - w listopadzie ub.r. wyniosła 335 134 egz., co w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej oznacza spadek wynoszący 3,36 proc. Druga pozycja należała do "Gazety Wyborczej". Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 190 383 egz., po spadku o 16,59 proc. Choć równocześnie to "GW" może poszczycić się największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem w listopadzie 2013 r. w porównaniu do października 2013 r.

Więcej na stronie Wirtualnemedia.pl >>