'Newsweek' na tydzień przed 10.04 ogłasza 'śmierć kłamstwa smoleńskiego' [W TYGODNIKACH]

'Jak Kaczyński stworzył kłamstwo smoleńskie i potraktował wielką tragedię oraz śmierć brata jak trampolinę do władzy' - pisze szef 'Newsweeka' Tomasz Lis zapowiadając nowy numer tygodnika. Rozmawia w nim z Maciejem Laskiem, byłym szefem komisji, która wyjaśniała przyczyny katastrofy smoleńskiej.
Okładka 'Newsweeka' Okładka 'Newsweeka' Fot. newsweek.pl

"Newsweek": "Śmierć kłamstwa smoleńskiego"

Na tydzień przed 8. rocznicą katastrofy smoleńskiej 'Newsweek' pisze o 'ciężarze kłamstwa smoleńskiego'. 'Jak Kaczyński stworzył największe kłamstwo w historii Polski, kłamstwo smoleńskie, i potraktował wielką tragedię oraz śmierć brata jak trampolinę do władzy' - zapowiadał numer Tomasz Lis. Ukaże się w nim m.in. jego rozmowa z Maciejem Laskiem. Ponadto w najnowszym wydaniu artykuły o 'ekologicznej bombie pod Bydgoszczą' oraz 'antyklerykalnej rewolucji' w Polsce. Czytaj więcej>>>

Okładka 'Sieci' Okładka 'Sieci' Fot. wpolityce.pl

"Sieci" o służbach i "dołku formacji rządzącej"

Okładkowy temat 'Sieci' poświęcony jest 'wpływom służb specjalnych i haków' na życie polityczne w Polsce. W teście 'nie padają nazwiska' ponieważ - tłumaczy tygodnik - 'temat jest zbyt poważny i niebezpieczny'. W najnowszym wydaniu 'Sieci' znajdziemy też m.in. rozmowę z prof. Andrzejem Zybertowiczem o 'końcu świętowania dla elit dobrej zmiany'. Z kolei Michał Karnowski pisze o "polowaniu na PiS" i "dołku formacji rządzącej". Czytaj więcej>>>

Okładka 'Do Rzeczy' Okładka 'Do Rzeczy' Fot. dorzeczy.pl

"Do Rzeczy" o "pyrrusowym zwycięstwie Morawieckiego"

Nie "dołek", a "zadyszkę" PiS zauważa w nowym wydaniu "Do Rzeczy" i w okładkowym artykule pyta "jak to zmienić". Łukasz Warzecha pisze, że do sondażowych spadków PiS przyczyniają się "polityczne pożary" oraz to, jak partia zabiera się z ich gaszenie. W tygodniku m.in. także wywiad z ministrem Jarosławem Gowinem oraz artykuł na temat wewnętrznych konfliktów w środowisku PiS wokół śledztwa smoleńskiego. Czytaj więcej>>>

Okładka 'Wprost' Okładka 'Wprost' Fot. wprost.pl

"Wprost" o zakazie hodowli zwierząt na futra

Los zwierząt futerkowych podzielił prawice - brzmi zapowiedź okładkowego artykułu "Wojna o futra" w nowym "Wprost". Tekst porusza kulisy sporu, w tym potencjalne straty dla polskiego przemysłu futrzarskiego. W ty wydaniu tygodnika także m.in. artykuły o tym, "czego brakuje antysystemowcom" oraz walce zakonnic o swoje prawa.

Więcej o:
Komentarze (171)
"Newsweek" na tydzień przed 10.04 ogłasza "śmierć kłamstwa smoleńskiego"
Zaloguj się
  • smurfmadrala

    Oceniono 24 razy -18

    Oby "Lisweek" przetrwał do tej daty, bo czytelnictwo pikuje jak polski samolot w Smoleńsku.

  • wojtem

    Oceniono 19 razy -17

    Hiena roku w "Lisweeku" jak zawsze bredzi

  • yacie

    Oceniono 12 razy -12

    Jakby newsweek pisał kiedykolwiek prawdę i nie był stronniczy to ktoś by to czytał, a tak to jest tylko szmatławiec.

  • demaskator5

    Oceniono 18 razy -12

    Wciaż na słowo pan Macierewicz
    u wielu włos na głowie się jeży.
    A komu go brak ,mowi,że trafi go szlag.

    Prawdy nie da sie ukryć,dzis widzi ja
    wiekszość a niebawem zobacza wszyscy.
    Hańba i kłamstwo PO otworzy oczy już wszystkim.

  • domektomek

    Oceniono 18 razy -12

    W przypadku takiej katastrofy jak w Smoleńsku, samolot powinien rozbić się na trzy, cztery części. Patrząc na zdjęcia w raporcie i w literaturze, mamy wiele tysięcy fragmentów rozrzuconych po wielkiej przestrzeni – powiedział w TVP Info dr Gerardo Olivares z National Institute for Aviation w USA.
    Od kilku dni naukowcy ze Stanów Zjednoczonych pracują w 23. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Mińsku Mazowieckim nad stworzeniem wirtualnego modelu Tu-154M, który 10 kwietnia 2010 roku rozbił się w Smoleńsku. Szczegółowe pomiary z użyciem specjalistycznego sprzętu Amerykanie prowadzą na bliźniaczym tupolewie o numerze bocznym 102.
    Gerardo Olivares, który kieruje tymi pracami, uważa, że w przypadku katastrofy smoleńskiej, maszyna powinna rozbić się na trzy lub cztery części. Zwraca jednocześnie uwagę, że samolot rozpadł się na tysiące kawałków, które zostały rozrzucone na dużym obszarze.
    – To, co możemy osiągnąć poprzez symulację, to ocenę, czy samolot faktycznie rozpadnie się na trzy lub cztery części, czy może zdezintegruje się na tysiące małych elementów – tłumaczył naukowiec w rozmowie z TVP Info.
    Dodał, że badania mają dać odpowiedź na pytanie o rozpad maszyny w warunkach opisanych w oficjalnym raporcie z katastrofy. – Chcemy ocenić, czy warunki opisane w raporcie i symulacje, zgadzają się z efektami wypadku. Posiadając model matematyczny (Tu-154M – red.), możemy go użyć także do sprawdzenia innych warunków zdarzenia. (…) W każdej z takich sytuacji możemy sprawdzić, jak wyglądałyby uszkodzenia samolotu i obrażenia ofiar – wyjaśnił Olivares.
    Metody swoich badań i zastosowanych technologii Amerykanie przetestowali wcześniej, porównując efekty własnego eksperymentu z oficjalnym raportem w sprawie bardzo dokładnie zbadanej i znanej katastrofy Boeinga 737. Doszło do niej w 2009 roku na amsterdamskim lotnisku Schiphol w Holandii.

  • 43norbert

    Oceniono 14 razy -10

    Te dewagacje tych dwoch zdrajcow w antypolsklim Newsweek sa porazajace. Kogo wy klamcy, antypolacy i zdrajcy chcecie kryc.? Gdyby to nie byl zamach to wyjasniano by ta katastrofe wedlug zasad jakie panuja w cywilizowanym swiecie a nie wszystko skrzetnie ukrywano, i oddano sledztwo jednemu ze sprawcow. Panie Lasek pan sie coraz bardziej kompromizuje, w oczach tych ktorzy cokolwiek znaja lotnictwo, mechanike i fizyke. A panu Lisowi dawno powinno sie odebrac obywatelstwo polskie!

  • jan700

    Oceniono 20 razy -10

    Niemieckie media wdrukowały w grupkę Polaków, putinowską wersję wydarzeń.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX