Komentarze (330)
Nowy paszport już w przyszłym roku. MSWiA zaprezentowało projekt
Zaloguj się
  • logopeda1

    Oceniono 6 razy 6

    Mariusz, a komu to mam "z dumą powiedzieć, że właśnie 100 lat temu Polska odzyskała niepodległość"?? Temu pogranicznikowi czy jakiemuś innemu urzędnikowi celnemu, co to spiesząc się, otwiera paszport od razu na ostatniej stronie, żeby stwierdzić, że ja to ja? Teraz to jeszcze dodatkowo będę w strachu, żeby nie pomylił mojej gęby z obliczem Marszałka czy inną wąsatą fizjonomią. Jak wtedy udowodnię, że ja to nie pan Paderewski?

  • mopsek

    Oceniono 6 razy 6

    Oni z paszportu zrobili ksiazeczke historyczna i muszeli skulic ogon w sprawie jakies Bramy i czegos tam. Jeszcze calkiem nie wstali z kolana.

  • ironic77

    Oceniono 6 razy 6

    powinien być rys historyczny - od Lecha, Jarosława, Czecha i Rusa, poprzez Piastów (koniecznie z mapką), potem Unia Lubelska (też z mapką żeby pokazać, że to MY stworzyliśmy pierwszą Unię Europejską), obowiązkowo bitwa pod Grunwaldem (by pokazać komu skopaliśmy tyłki), tak samo zajęcie Moskwy przez Polaków (a bądźmy dumni), Sobieskiego pod Wiedniem, Jarosław uczący Ludwika Słońce jeść widelcem, potem zabory, powstania, Jarosław jako adiutant Piłsudskiego, Jarosław z Lechem uciekający z rządem RP do Ruminii, Jarosław skaczący przez mur Stoczni Gdańskiej... itd...

  • rembka

    Oceniono 6 razy 6

    No teraz jak ktos taki paszport dostanie do sprawdzenia na granicy, to trupem padnie z wrazenia! Sama twarz Marszalka powali na glebe Rosjan. Jak 'image' Polski za granica sie poprawi? Do wszystkich Polakow i Polek kazden jeden bedzie tylko sie per Sir albo Madam zwracal, skonczywszy na Krolowej E II. . Istotnie, ten paszport to klucz do poprawnej polityki zagranicznej no i oplaca sie wywalic paredziesiat milionow na takie przedsiewziecie.

  • skuba2

    Oceniono 8 razy 6

    To nie dokument tylko jakieś jaja!

  • spyderman2

    Oceniono 8 razy 6

    100 lat temu Polska odzyskała niepodległość i nie dawno ją straciła, konkretnie gdy pisi nierząd totalny dorwał się do KORYTA+ teraz steruje nami kreml za pośrednictwem ruskiego antoniego i TW jarosława BALBINY

  • longmanus1

    Oceniono 8 razy 6

    Mam jeszcze 7 lat ważności = doczekam do nowego (nowszego niż powyższy) wzoru :-)

  • niko8472

    Oceniono 6 razy 6

    Mogl byc Kajko i Kokosz...

  • 31.februarius

    Oceniono 14 razy 6

    Paszport;
    nazwa państwa, godło, ewentualnie kontury (aktualnych!) granic.

    " ... A co nadto jest, od Złego pochodzi"

    Mt 5, 37

  • antrop

    Oceniono 10 razy 6

    Podobizna na paszporcie będzie przypadkowa czy też będzie sugerować np. poglądy posiadacza?
    Obrazki widać a dane osobowe będą tajne?

  • druzpoz

    Oceniono 10 razy 6

    Bez Lecha ?!!! Skandal!!! :)

  • cotozanazwa

    Oceniono 7 razy 5

    Szkoda, ze jeszcze nie da sie tak zrobic zeby po otwarciu paszportu wylewala sie polska krew.

  • hubag

    Oceniono 5 razy 5

    Co to? Książeczka do...historii? Za 140 zlotych?

  • nylony15den

    Oceniono 7 razy 5

    Czy w paszportach innych, normalnych krajów, też są jakieś głupie malowanki bez związku z dokumentem jako takim?

  • liberau

    Oceniono 7 razy 5

    Czy po zmianie władzy będzie można zmienić ten propagandowy szmatławiec na normalny paszport?

  • berserc

    Oceniono 7 razy 5

    A Skłodowska? Bo kobieta? Mega pisowskie zadęcie....

  • grenlandzki-opos

    Oceniono 7 razy 5

    Kwiatkowski? Interwencjonizm państwowy w obszarze cen produktów rolnych i fascynacja centralnym planowaniem na wzór radziecki. Podobna megalomania przemysłowa okupiona kompletnym uwstecznieniem innych gałęzi, zwłaszcza rolnictwa.
    Przynajmniej kaczyści przestali ukrywać co nam szykują.

  • nic_wam_to_nie_da

    Oceniono 7 razy 5

    O boshe, jaki nazistowski

  • stefan99999

    Oceniono 5 razy 5

    Właśnie sobie uświadomiłem, że mój paszport wygasa na początku 2019. Dostanę w zamian to coś??? :(

  • antybiurokrata

    Oceniono 7 razy 5

    Cieszcie się że nie jest to paszport z Drogą Smoleńsko-Krzyżową na każdej stronie i Jezusie Kaczyńskim który męczeńsko umarł w Smoleńsku aby nas wyzwolić od panowania Putina, amen.

    Co do propagandowych obrazków w paszporcie, to wszyscy zaczynają mieć pie...a na tym punkcie. Popatrzcie jak wygląda najnowszy paszport USA, na przykład.

  • stefan99999

    Oceniono 5 razy 5

    Dobrze, że tyle stron na wizy przewidzieli. Już niedługo dzięki światłej polityce PiSSu będziemy potrzebowali wiz nawet do krajów UE.

  • eclipse23

    Oceniono 7 razy 5

    q. zmieniam na angielski

  • r0b0l_reaktywacja

    Oceniono 4 razy 4

    czy w tej polsce wszystko musi być poyebane

    nawet międzynarodowy dokument musi być upaprany patriotycznym chłamem?

    w efekcie wstyd za granicą się przyznawać skąd się pochodzi

    Tak, osiągnęliście barany pisowskie efekt odwrotny, z flagami biega tylko nacjonalistyczne bydło, powiesić symbole narodowe na domu z okazji święta państwowego uchodzi za czyn niesmaczny

  • bartek_7777

    Oceniono 6 razy 4

    Powinni być jeszcze p. Adam Małysz i p. Robert Lewandowski z żonami.

  • kler-killer

    Oceniono 6 razy 4

    Co wśród zacnych Polaków robi hitlerowiec dmowski?

  • uo.rety

    Oceniono 6 razy 4

    No, nareszcie celnik lub oficer służby granicznej będzie miał satysfakcję by dać stemplem w pysk Paderewskiemu

  • wawiak57

    Oceniono 4 razy 4

    Kolorek ładniutki, będę musiał dobrać saszetkę pod kolor. Gratuluję gustu.

  • wadim.murski

    Oceniono 4 razy 4

    to jakiś żart, oczywiście... inaczej wstyd będzie coś takiego wyjąć i pokazać

  • bogucjusz

    Oceniono 6 razy 4

    Uff, jak dobrze, wymieniłem rok temu...

  • vladexpat

    Oceniono 6 razy 4

    Obecna władza marz, by paszport był takim samym narzędziem nacisku na obywateli jak za peerelu. Pozamykać granice a paszporty wydawać tylko lojalnym oportunistom w nagrodę za posłuszeństwo. O to chodzi? NIEDOCZEKANIE!

  • arturo.k61

    Oceniono 5 razy 3

    Osobiście mam już powoli aczkolwiek stanowczo - dość tej martyrologii...
    A czy to jest zgodne z przepisami UE? - o ile pamiętam obowiązuje wspólny wzór paszportowy UE, na każdym obrazku jest to samo u Włochów, Polaków itd....

  • eksporterka

    Oceniono 3 razy 3

    Jako memento proponuję eksponowanie - raczej nie w paszporcie, a w podręcznikach historii- postaci i zdarzeń, które poprzedziły, i w konsekwencji doprowadziły , do rozbiorów Polski, tak by się nie powtórzyło to, o czy pisał Jan Kochanowski już w 1586 roku w swoich "Pieśniach":
    „Nową przypowieść Polak sobie kupi,
    Że i przed szkodą, i po szkodzie głupi”

  • Jan Osik

    Oceniono 5 razy 3

    co by tu jeszcze spieprzyć panowie ...?

  • 600ps

    Oceniono 3 razy 3

    Przepraszam bardzo ale czy kogos interesuja te geby w tym paszporcie? Mysle ze bylo by lepiej zeby do kazdego paszportu byl dolaczony rózaniec przynajmniej beda sie mogli pomodlic jak bedzie taka potrzeba. Zwlaszcza dla polityków z pissu jek beda ladowac w Smolensku lun w innym miescie pamieci narodowej

  • student_zebrak

    Oceniono 3 razy 3

    obciachowy, na szczescie mam w miare nowy. I tak po wyrzuceniu z u7nii, trzeba bedzie wymienic na najnowszy.

  • zmichalg1

    Oceniono 5 razy 3

    Jak uważnie się przyjrzeć 9 stronie, widać napis: "zrzuceniu znienawidzonego pajacyk.pl pruskiego".

    Qrcze,
    Czy naprawdę nie mamy o czym pisać, jak o nienawiści do czegoś, czego dawno już nie ma?!?!?
    Za Odrą mieszkają nasi dobrzy sąsiedzi, a nie znienawidzeni.

  • je2bny

    Oceniono 5 razy 3

    Co te pisowskie bezmózgi jeszcze wymyśla.

    Każdy dokument powinien być mądrze zaprogramowany i zabezpieczony - bez tych pisowskich aberracji.

    Tylu u nich prawników i doktorów prawa, a polskie prawo - stanowi bezprawie.

  • Henryk Mazur

    Oceniono 2 razy 2

    Dobrze że nie ma motywu "zamachu "Smoleńskiego i uśmiechu Kaczyńskich

  • Peter Wiench

    Oceniono 4 razy 2

    czy to na serio ????mowi urzednk!!!!...szef MSWIA....przeciez paszport jest po to, zeby podrozwac..a nie..wyglaszac...historyczne frazesy>....jezli kogos interesuje paszort historycznie..moge opowiedziec..ale w innym przypadku (pozdrawiam z dalekiej Australi)....wkladam w specyjalne okienko elektroniczne paszport...elektroniczny...okienko sie otwiera i juz moge odlatywac...(w Polsce chyba to jeszcze nie istnieje)...i <zadne okienko nie pyta sie o zdanie historyczne):)))))..chodzi czy paszport jest aktualny i nie podrobiony!!!! Znowu melagomania jakiegos minstra....Zycze fajnych podrozy!!!

  • jolars1

    Oceniono 2 razy 2

    Płaszczak podpadłeś - a gdzie wizerunek Jarosława Wielkiego? Szykuj się do dymisji ;-). A tak na serio, pięknie będzie wyglądał Piłsudski z gębą zaklejoną rosyjską wizą. Brawo pissdzielskie debile.

  • sorrry

    Oceniono 6 razy 2

    "Na szczęście bez Lwowa i Ostrej Bramy" nareszcie wiadomo, czego coorvomm potrzeba do szczęścia:)))

  • Leszek Smolinski

    Oceniono 2 razy 2

    Nie chcę paszportu ze zdjęciami pospolitych bandytów i rzezimieszków

  • otopolskiepieklo

    Oceniono 2 razy 2

    całe szczęście, że przynajmniej w Europie nie potrzeba będzie tego badziewia

  • rembka

    Oceniono 4 razy 2

    Ten okropny Tuskowy paszport mi sie skonczyl, chyba nie skusze sie na ten nowy, poczekam az zapanuje normalnosc w mojej Ojczyznie, moze nie dozyje, ale nadzieja jest.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX