Reklama Heyah zdobyła Złotego Lwa w Cannes
Dwie polskie firmy reklamowe zostały uhonorowane na międzynarodowym festiwalu reklamowym w Cannes. To najbardziej prestiżowe nagrody w tej branży
Złotego Lwa w kategorii "media" zdobył dom mediowy OMD Poland za twórcze podejście do wykorzystania mediów w kampanii reklamowej marki Heyah. - Jury przyznało nam statuetkę jednogłośnie. A konkurencja była ogromna: w naszej kategorii ok. 1,1 tys. prac, a przyznanych nagród ledwie 19 - podkreśla Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland. W kampanii wprowadzającej markę Heyah jego firma użyła oprócz tradycyjnych mediów także m.in. wlepek oraz graffiti.
Brązowym Lwem w kategorii "marketing bezpośredni" jurorzy docenili też kampanię przygotowaną przez warszawski oddział agencji OgilvyOne dla firmy SAP Polska.
W pierwszy dzień marca 2 tys. menedżerów z małych i średnich firm otrzymało od SAP Polska specjalne wydania dziennika "Puls Biznesu" - każdy na czołówce mógł przeczytać tytuł z własnym nazwiskiem. - Robiliśmy te czołówki przez całą noc, a o ósmej rano gazeta była już na biurkach prenumeratorów - mówi Filip Wołowski, dyrektor zarządzający OgilvyOne w Polsce.
Canneńskie Lwy są nazywane Oscarami biznesu reklamowego i są wręczane od 51 lat. Do tej pory Polacy przywieźli z Cannes jedynie pięć statuetek, ale i tak znacznie wyprzedzają pod tym względem swoich rywali z Europy Środkowej i Wschodniej. Jako pierwsza w Cannes została nagrodzona agencja Leo Burnett Warszawa, która ma już na koncie w sumie cztery Lwy (z 2000 i 2001 r.). W ubiegłym roku złotego Cyber-Lwa wywalczyła warszawska agencja Max Weber zajmująca się projektowaniem stron internetowych.
Brązowym Lwem w kategorii "marketing bezpośredni" jurorzy docenili też kampanię przygotowaną przez warszawski oddział agencji OgilvyOne dla firmy SAP Polska.
W pierwszy dzień marca 2 tys. menedżerów z małych i średnich firm otrzymało od SAP Polska specjalne wydania dziennika "Puls Biznesu" - każdy na czołówce mógł przeczytać tytuł z własnym nazwiskiem. - Robiliśmy te czołówki przez całą noc, a o ósmej rano gazeta była już na biurkach prenumeratorów - mówi Filip Wołowski, dyrektor zarządzający OgilvyOne w Polsce.
Canneńskie Lwy są nazywane Oscarami biznesu reklamowego i są wręczane od 51 lat. Do tej pory Polacy przywieźli z Cannes jedynie pięć statuetek, ale i tak znacznie wyprzedzają pod tym względem swoich rywali z Europy Środkowej i Wschodniej. Jako pierwsza w Cannes została nagrodzona agencja Leo Burnett Warszawa, która ma już na koncie w sumie cztery Lwy (z 2000 i 2001 r.). W ubiegłym roku złotego Cyber-Lwa wywalczyła warszawska agencja Max Weber zajmująca się projektowaniem stron internetowych.
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
"Czara goryczy się przelała". W podkomisji smoleńskiej wojna, a rodziny są wściekłe na Macierewicza
-
Piotr Świąc nie żyje. Dziennikarz TVP zginął w wypadku. Wcześniej poprowadził "Panoramę"
-
Jarosław Kaczyński miał się zaszczepić. Jego wizyta została odwołana. "Boimy się o prezesa"
-
Rząd mówił o większych odstępach między szczepionkami, ale "decyzji nie ma". Grzesiowski: Kpina z nauki
-
Horoskop dzienny na sobotę 6 marca 2021 [Baran, Byk, Bliźnięta, Rak, Lew, Panna, Waga, Skorpion, Strzelec, Koziorożec, Wodnik, Ryby]
- UOKiK reaguje na pozew RPO w sprawie PKN Orlen i Polska Press: Jest bezpodstawny
- Pogoda na tydzień 8-14 marca. Cieplej z dnia na dzień. Z czasem pojawią się opady deszczu
- Odstępy między dawkami szczepionek uległy wydłużeniu. Ministerstwo Zdrowia wydało komunikat
- W wywiadzie Obajtka piętrzą się nieścisłości. "Musiałby rozmawiać z 12-latką"
- Turysta spadł z Giewontu. Opublikował nagranie, opisał błędy, które popełnił i ostrzegał innych [WIDEO]