Komentarze (85)
Dobry tablet za 1 zł? Klient wykrył poważny błąd sklepu i został zlekceważony. Dyrektor przeprasza
Zaloguj się
  • fajny_zajety

    Oceniono 42 razy -34

    Niby uczciwy i dobry klient ale za to chętnie zbrukał markę. Mógł już lepiej kupić tego tableta za 1 zł niż niszczyć markę w internecie.

  • sselrats

    Oceniono 15 razy -11

    "Powazny blad sklepu"... Upiardliwi Polacy wszystkim chca zwracac uwage i pouczac a potem sie dziwia...

  • 0icoztego

    Oceniono 17 razy -3

    uczciwy klient nieuczciwie okradany, debil?

  • gizmodo10

    Oceniono 2 razy -2

    No rzeczywiście sprawa mogła być lepiej załatwiona, ale czy to jest temat do mediów? Kogo to obchodzi, że ktoś nie pracuje jak należy? Czemu media piszą o tym? To teraz o każdym podpadniętym pracowniku będzie się robić newsa? Ja mam dobry <a href="ipads5.com">ipad</a>.

  • aja_88

    Oceniono 3 razy -1

    legalnie kupił za złotówkę i o to powinien teraz walczyć w sądzie.za to że są takimi durniami

  • ctomczyk.pl

    Oceniono 5 razy -1

    "Zadeklarował pomoc w rozwiązaniu problemu, nie żądając niczego w zamian." - to raz. Dwa, że "Pan Tomasz Siedlecki przeprosił, podziękował, wyjaśnił sprawę, powiedział, jakie kroki podejmą, by nie doszło do podobnej sytuacji w przyszłości". Czy wszystko od razu musi być wymienialne na pieniądze czy "ferrarri"? Już zwykłe "przepraszam i dziękuję" nie wystarcza? Nie rozumiem.

  • tommen

    0

    Ooops to oni mają nawet dyrektora marketingu. Już wiadomo komu zatem zawdzięczać płatną reklamówkę do telewizora za 7 tys. zł :-)))

  • robal_pl

    0

    Euro RTV AGD to chyba najdroższy sklep tego typu jaki znam. Droższy nawet od Media Markt...

  • klint_lugg

    0

    OK Euro walnela skruche. Teraz dla klienta tablet za darmo i oledowa telewizornie gratis. Naglosnic. I wtedy beda mieli szczelny system i zadowolonych UCZCIWYCH KLIENTOW (Szacunek dla tego Pana)

  • piotrek-tour

    Oceniono 6 razy 0

    No to niezła reklama przy okazji - teraz wiele osób spróbuje zapłacić 1 zł za towar w tym sklepie ;) Ten artykuł wg mnie to szwindel :) Po artykule na stronach sklepu będzie niezły ruch :/ Zgrozo - manipulacja !!!

  • java77

    Oceniono 1 raz 1

    Czytalem podobne sytuacje w UK czy USA.Tam klient dostalby tego Appla czy dobrego laptopa a nawet nowy TV 42 calowy od sklepu za darmo a do tego dostalby caloroczny rabat plus oficjalne pismo od dyrekcji sklepu z podziekowaniami.Bo gdyby klient nie zrocil uwagi na powstaly blad to sklep mialby straty liczone w conajmniej kilkunastu tysiacach zloty jesli nie wiecej.Ja bym mu dal tego Appla za free plus rabat i jeszcze serdecznie podziekowal.Ale to jest nasze Polskie pazernictwo sklepow.Widzial ktos prawdziwe obnizki 50-90% w sklepie?W innych krajach to norma a u nas egzotyka.Kiedy konczy sie rok sklepy za granica pozbywaja sie towaru za ulamek ceny-by zrobic miejsce dla nowego towaru.A u nas towar czesto lezy i kilka lat.A jak zrobia obnizke to zwykle 10-20%.Lub pisza ze 50% obnizki a dopisuja cene wyzsza niz byla wczesniej.Mnie osobiscie w EuroAGD udalo sie kupic sprzet po przecenie.to byly discmany z najwyzszej polki.Za 1/10 ich wartosci.Ale.......w czasach kiedy MP3 juz dawno goscilo na rynku i nikt normalny juz nie uzywal discmanow....Mozna wiec sobie wyobrazic ile lat lezaly te discmany w sklepie......

  • klm747

    Oceniono 1 raz 1

    najgorsze, ze w tej sprawie wypowiada sie zgraja idiotow, ktorzy nie potrafia czytac ze zrozumieniem...
    gdzie tam jest napisane, ze byla wystawiona cena za tablet - 1 zl??
    z tresci wynika, iz wystarczylo wplacic jakakolwiek sume, aby system ja zaksiegowal jako pelna wplate - gdyby zatrzymal zakupiony tablet, odpowiadalby za oszustwo...

  • deejay444

    Oceniono 1 raz 1

    To wszystko jeszcze nic. Dopiero jak wam się zepsuje sprzęt który u nich kupiliście to się przekonacie gdzie was mają. Ja to przeszedłem i nikomu tego nie życzę, dlatego ostrzegam innych. Nigdy u nich nic nie kupujcie!!!

  • marko_uk

    Oceniono 1 raz 1

    Idiota.
    Bycie uczciwym w Polsce jeszcze nikomu nie przyniosło nic dobrego. Następnym razem chłopak się dwa razy zastanowi zanim do czegokolwiek się przyzna.

  • izasz0

    Oceniono 1 raz 1

    Podobny przypadek miałam w "największym sklepie internetowym", czyli w Merlinie. Kupilam tablet za 2400, wpłaciłam nawet kasę, a oni napisali, ze towar jest niedostępny, a po kilku godzinach był juz dostepny, ale za 3400., Ktoś się pomylił, ale szanowny sklep ma gdzieś klienta - unieważnia tak ot transakcję i nawet nie raczy odpowiedzieć na maile. Nie ma żadnej odpowiedzialności ze strony handlarzy,tylko chęć zgarnięcia kasy i to najlepiej kosztem "naiwnych" klientow.

  • gelbigel

    Oceniono 3 razy 1

    moja mama znalazła ajfona nowego leżał na ulicy, pofatygowała się zadzwoniła, oddała i w zamian od paniusi otrzymała ozdobną świeczuszkę zapachową

    już pomijam że nalezy się znalazcy 10% czyli ok 300 zł wtedy ale ludzie próbują drugiego oszukać na kazdym kroku, nawet tego z dobrymi intencjami. Świat schodzi na psy

  • tomyp

    Oceniono 1 raz 1

    Kiedys chcialem kupic w kamere, konkretny model. Chodzilem i notowalem ceny w roznych sklepach, takze w EURO. Przychodze razu pewnego po raz kolejny do EURO, widze, ze maja przecene , to sie ucieszylem. No ale przygladam sie 'mojej' kamerze i cenom - okazalo sie, ze podniesli cene bazowa i po przecenie bylo tak jak bylo kilka dni wczesniej bez przeceny.

  • leopard21

    Oceniono 15 razy 1

    2 dni temu sklep IKEA pomylil sie na swoja niekorzysc na kwote $250. Wrocilem, doplacilem, podziekowano mi. Nie, nie otrzymalem nagrody. Nie oczekiwalem jej. Jest cos takiego, co sie nazywa UCZCIWOSC. To, ze niektore sklepy "zdzieraja"... no coz, nikt nam nie karze tam kupowac. Ale w zadnym sklepie wlasciciel nie wklada mi reki do kieszeni i nie okrada mnie.
    Te $250 nie wzbogaci mnie, a czulbym sie z tym zle. Tyle na ten temat.

  • marych

    Oceniono 1 raz 1

    w sklepach Euro pracują ludzie z łapanki chyba. Głównym ich zadaniem jest wciskanie niechodliwego towaru nieświadomym klientom. Oczywiście są chlubne wyjątki, np salon na Bema, ale to pojedyncze przypadki. Lepiej się samemu zorientować w sieci niż liczyć na pomoc fachową sprzedawców.

  • naz_niepoprawna

    Oceniono 3 razy 1

    Co by nie mówić, Siedlecki dość dobrze się wybronił. Cóż, firma kijowa, pracownicy podobni - wszak zmieniają się jak rękawiczki. Przypomina mi się sytuacja, gdy były już pracownik dostał "podziękowanie" za pracę, bo raczył wiedzieć na temat sprzętu więcej niż kierownik.

  • naczelny_troll_forum

    Oceniono 23 razy 1

    BZDURA! Na dodatek sponsorowana!
    Już kolejny raz w tym roku czytam tu, że w sklepie internetowym wspomnianej przez was sieci można było coś kupić za 1 zł. Ma to na celu nagonienie im jeleni.

  • wyjadacz_parkietuf

    Oceniono 33 razy 1

    Panie Klient! Powiem krótko: DUPA WOŁOWA JESTEŚ!

  • lisa2

    Oceniono 4 razy 2

    Uczciwa firma podarowałaby takiemu klientowi samochód w cenie 60-80 tysięcy złotych w nagrodę, że poinformował firmę o błędzie wartym kilka milionów złotych.

    Ten kupiony tablet też powinien zostać u klienta, bo go kupił zgodnie z prawem. Jeśli na półce w sklepie jest niższa cena towaru niż przy kasie - klient ma prawo zapłacić właśnie tą cenę.

    Firma oprócz chamskiego potraktowania klienta, powinna kosztami obciążyć wykonawcę systemu sklepu internetowego.

    Ponadto firma natychmiast powinna zwolnić pracownika od kontaktu z klientami i zatrudnić odpowiedzialnego.

  • shyster1231

    Oceniono 2 razy 2

    Kilka lat temu kupiłem nawigację w Euro RTV AGD za chyba 1900 zł. Pech chciał, że po 11 miesiącach się zepsuła. Wysłaliśmy za pośrednictwem sklepu i się zaczęło...nikt nie umiał nam powiedzieć, co się dzieje z urządzeniem, gdzie poszło, kiedy, kiedy wróci. Dzwoniliśmy do serwisu do Warszawy, nie dostali...okazało się, że centrala RTV AGD przetrzymała urządzenie u siebie prawie miesiąc czasu, a serwis był tylko podobno dwie ulice dalej...żona poprosiła numer kierownika, podano jej zupełnie inną komórkę. W końcu zagroziła rzecznikiem praw konsumenta. Po 15 minutach zadzwonił kierownik z Warszawy i poinformował, że w sklepie w naszym mieście możemy sobie wybrać dowolne urządzenie do kwoty na fakturze za urządzenie zepsute. Nie można było tak od razu?

  • the_foe

    Oceniono 8 razy 2

    ktos ustawil wszytko pod fajny przekret a tu klient im to zepsul!

  • cheffin

    Oceniono 2 razy 2

    Dla klientow nic poza reklama nic nie zostaje .....bo obsuga wykupi i uplynni wszystko co mozna kupic za male pieniadze. stara zasada kto przy korycie....................itd.na targu mozna kupic za mniejsze a korzystne pieniadze wszystko od elektroniki po oprocz gwiazdki z nieba.

  • orzellodz

    Oceniono 5 razy 3

    Jaki z tego morał? Nie opłaca się być uczciwym... zwłaszcza wobec dużych firm

  • zablokowany-obrazliwy-nick

    Oceniono 5 razy 3

    to jest przykład że firmy należy kroić jak się da a nie być nadgorliwcem, ja rozumiem jak babcia zgubi 100 zł i się jej odda, ale nie korporacyjne firmy

  • dwie_szopy_jackson

    Oceniono 17 razy 3

    Bez watpienia Gazeta czyta Wykop. To juz czwarty artykul w ostatnich dwoch tygodniach zaczerpniety z wykopu.

  • vonjakob

    Oceniono 4 razy 4

    zebys wiedzial....
    sklep w swietochlowicach
    swego czasu kupowalem na swje pierwsze mieszkanie i tylko i wylacznie za swoje zaoszczedzone pieniadze srzet pt pralka kuchenka i lodowka
    wyszlo ze 4 tys zl...
    zapytalem sie o rabat , na co niezbyt wczesniej mily sprzedawca z drwiacym toen glosu odpowiedzial ze to w sumie nie jest duza kwota i na niksie kwoty rabatow nie udzielaja
    to byl ostatni raz, kiedy z ta siecia mialem do czynienia

  • pl2512

    Oceniono 4 razy 4

    Euro AGD wciska ubezpieczenie Hestii na jakiekolwiek uszkodzenie. A Hestia jak dochodzi co do czego ma klienta głeboko w dupie. Sam się na tym przejechałem!

  • markos44444

    Oceniono 5 razy 5

    Zapamiętajmy tylko nazwę sklepu RTV EURO AGD. To RTV EURO AGD zachowało się haniebnie i to RTV EURO AGD jest sklepem, z którego usług nie będziemy już korzystać.

  • zanimmnieznowzbanuja

    Oceniono 5 razy 5

    200 zyla rabatu to kpina gosc mogl se sprzet kupic za 1 zyla ................ no ale zostal potraktowany wlasciwie reakcja pracownikow tez byla wlasciwa .................. bo jak "debil" nie chce towaru za 1 zyla to niech placi i sie cieszy ze dostanie 200 zyla rabatu na cokolwiek.............. "normalny" czlowiek kupil by z 10 takich tabletow i wystawil w dobrej cenie na allegro ............. i gowno sklep moglby mu zrobic bo temat pomylek cen byl "trenowany" swojego czasu na alegro bylo kilka osob ktore sie pomylily w cenie (przecinek nie w tym miejscu) i przegrywali w sadzie musieli oddac towar za cene za ktora wystawili.
    Chcial byc uczciwy.......... to mu pokazali jak sie w Polsce traktuje uczciwosc............... i niech sie cieszy jak EURO nie wytoczy mu procesu ze "zszargal" wizerunek firmy................. i nie ma sie co smiac w tym kraju przy obecnym systemie prawnym i sadach wszystko jest mozliwe.
    Osobiscie tez zwrocilem uwage na blod w pewnym systemie "netowym" ale firma olala temat i dalej jest po "staremu" co prawda chodzilo o 60 gr na transakcji system raz doliczal na korzysc firmy raz na korzysc klienta.

  • majer119

    Oceniono 5 razy 5

    Nauka kosztuje, a im drożej się za nią płaci, tym lepiej lekcje zostają w pamięci. Wniosek z tego taki, że klient powinien wykupić wszystkie tablety i i-Pady po złotówce i czekać aż sklep sam zgłosi się po naukę. Wtedy miałby lepszą pozycję przetargową do negocjacji zniżek i dogodniejsze warunki do udzielania nauk. A tak głupiec jeszcze mądrego opieprzył, że ten stara się odgrywać mądralę.

  • polskiezero

    Oceniono 7 razy 5

    Jak trafie taką okazję będę domagał się dostawy za 1 zł. To jest prawidłowa uczciwa postawa. Klient w sklepie ma prawo kupić towar za taka cenę jaka jest wystawiona. No chyba że jest głupkiem.

  • watashi79

    Oceniono 6 razy 6

    200zł rabatu od firmy tej wielkości to żenada. za coś takiego powinien dostać najdroższy tablet z oferty GRATIS z pocałowaniem w rękę.

  • zalobanarodowa

    Oceniono 6 razy 6

    "Pan Tomasz Siedlecki przeprosił, podziękował, wyjaśnił sprawę, powiedział, jakie kroki podejmą, by nie doszło do podobnej sytuacji w przyszłości"

    Wpisali kolesia na tablicę:
    Tych klientów nie obsługujemy

  • camparis

    Oceniono 6 razy 6

    Sklep ma dostęp do towaru elektronicznego za grosze. Powinien sprezentować ten tablet facetowi i wyjść z sytuacji z twarzą. Na razie się ośmieszają.

  • onyx_70

    Oceniono 6 razy 6

    Euro - niestety w wielu sklepach maja najmniej sympatyczna obsluge niz inne sieci. A ich promocje w sklepie internetowym... w innych sieciach jest taniej nawet bez promocji. Sorry, ale przekonalem sie o tym nie jeden raz i juz tam niestety zakupow nie robie.

  • kg75

    Oceniono 9 razy 7

    TEN KLIENT TO SKARB CHCIALBYM MIEC TAKIEGO BRATA. POKORA.. A SPRAWIEDLIWOSC ODPLACI CI STUKROTNIE WTEDY GDY BEDZIESZ W POTRZEBIE. DZIEKUJE ZE TAKI JESTES NIE ZMIENIAJ SIE.

  • misiak-pysiak

    Oceniono 7 razy 7

    Łał, jacy łąskawcy, "aż" 200 zł rabatu dali... Ich pracownicy to żenada, a szczególnie jak sie coś załatwia telefonicznie.

  • amirez

    Oceniono 7 razy 7

    Nagłośnił, nagłośnił... w złą ;) stronę!
    Trzeba był nagłośnić wśród znajomych. Zrobić zakupy za 1 zł, wynająć prawnika, zażądać zwrotu poniesionych kosztów i złoić sklep.
    Szanowny panie dyrektorze - trza było uczciwemu klientowi sprzedać tablet za złotówkę i podziękować!

  • tommyline

    Oceniono 7 razy 7

    Strach takiej firmie podać dane karty kredytowej...

  • izopropanol

    Oceniono 9 razy 9

    Tiaa, przekret juz byl zaplanowany i ustawiony, znajomi poinformowani ze moga wykupic sprzet za grosze a tu znalazl sie aktywista i wszystko zepsul. Heheh

  • jalat

    Oceniono 9 razy 9

    Panie Siedlecki -- mam tylko jedno pytanie: czy dureń i cham, który komunikował się z Klientem pracuje jeszcze u Państwa. jeśli tak, proszę na mnie nie liczyć w kontaktach handlowych.

  • snurfik

    Oceniono 9 razy 9

    Poważną firmę stać na sprzedanie takiemu klientowi tabletu za złotówkę bo uchronił ich przed dużymi stratami.
    Euro AGD nie dość że się osmieszyło kontaktem, to jeszcze zaproponowało żenujący rabat.
    A tak mieliby potencjalnie więcej klientów...
    Nie da się być Europą zachodnią mając mentalność Europy wschodniej

  • nessuno

    Oceniono 10 razy 10

    Normalna firma w takim przypadku zaproponowałaby klientowi super atrakcyjną ofertę. Ale nie w przypadku EURO, które jest zarządzane przez prymitywnych wieśniaków. Taki moloch mógłby sobie pozwolić na taki bonus, byłaby to najlepsza forma reklamy. Pan Tomuś jest na to za głupi,żeby pojąć istotę sprawy.

  • housemeister

    Oceniono 12 razy 10

    Za takie informacje (zwrocenie uwagi na blad) klijent ten powinien dostac 2 Tablety w nagrode!! Byla by to motywacja dla wszystkich innych do takiego dzialania. A tak, to teraz nikt sie nie bedzie glosil bo jeszcze po glowie dostanie... a sklep bedzie mial wiele wieksze straty. Powinni i kierownika, i dyrektora ds. marketingu zwolnic, bo spiepszyli sprawe!!

  • krzysztof5426

    Oceniono 60 razy 52

    Kilka razy próbowałem kupić komputer w ich sklepie.
    Za każdym razem do Łodzi przychodził inny niż zamówiony.
    Obsługa kazała mi jechać do Rzeszowa, Bielska itd po wybrany model.
    Egzemplarz będący w sklepie z ekspozycji / system uruchomiono 4 miesiące wcześniej i każdy mógł się nim pobawić / chciano mi sprzedać jako nówkę ???
    BURDEL !!!

  • djemen

    Oceniono 54 razy 54

    Nie moge uwierzyc ze po tym wszystkim nie dali mu tego tableta...

    Ten dyrektor od marketingu musi isc na jakis kurs podstaw marketingu chyba bo nie wykorzystal okazji by nie tylko uratowac honor ale moze i podreperowac wizerunek firmy drobnym gestem.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX