"Uważam Rze" z udanym debiutem - w lutym przegoniło "Newsweeka"

Średnia sprzedaż tygodnika "Uważam Rze" wyniosła w lutym 114 tys. egzemplarzy. Nowe prawicowe pismo prześcignęło tym samym "Newsweeka Polska", "Gazetę Polską" i "Przekrój".
Tygodnik wydawnictwa Presspublica nie przegonił jednak ani "Wprost", które w porównaniu z lutym 2010 roku zanotowało wzrost sprzedaży o 51 proc., ani "Politykę", której sprzedaż praktycznie się nie zmieniła w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku i wynosi średnio blisko 135 tys. egzemplarzy.

"Gazeta Polska" pod względem wzrostu sprzedaży w porównaniu z lutym 2010 roku jest absolutnym liderem - Tomasz Sakiewicz, red. naczelny tygodnika - może się pochwalić 179-procentowym wzrostem, jednak ciągle oznacza to 71 tys. egzemplarzy, blisko dwukrotnie mniej od drugiego w całym zestawieniu "Gościa Niedzielnego".

Najlepiej sprzedającym się tygodnikiem w lutym była "Angora" - jej średnie rozpowszechnianie płatne wyniosło 371 tys. egzemplarzy.

Kliknij, by zobaczyć zdjęcia

Więcej o: