"Przekrój" tańszy o złotówkę i z nową platformą multimedialną

4 zł - taka od następnego tygodnia będzie nowa cena "Przekroju". Decyzja o obniżeniu ceny wiąże się ze zmniejszeniem objętości pisma o blisko 20 stron - informuje Presserwis.
"Przekrój" do tej pory kosztował 5 zł, podobnie jak inne tygodniki o podobnym profilu. W 2010 roku jego sprzedaż spadła jednak o 11,5 proc. w porównaniu do 2009 roku, a to oznacza największy spadek w całym segmencie tygodników. W związku z tym wydawnictwo podjęło decyzję o zmniejszeniu objętości "Przekroju" oraz obniżeniu kosztów redakcyjnych m.in. poprzez cięcie pensji i integrację z nową platformą multimedialną - "Nawigator Przekroju".

Projekt multimedialny jest przygotowany na tablety, jednakże będzie można z niego korzystać za pośrednictwem strony Przekroj.pl. Dostęp do jego treści ma być płatny.

W najnowszym numerze tygodnia z czytelnikami pożegnała się dotychczasowa redaktor naczelna - Katarzyna Janowska. Jego nowym szefem, a jednocześnie naczelnym miesięcznika "Sukces", będzie Artur Rumianek, który do tej pory był dyrektorem Wydawnictwa Przekrój ds. nowych mediów.

"Przekrój" jest tygodnikiem społeczno-kulturalnym założonym w 1945 roku przez Mariana Eile i Janinę Ipohorską. Przez ostatnie dziesięć lat sześć razy zmieniał się redaktor naczelny pisma.

Więcej o: