Jak Coca-Cola. Armia ma swój znak promocyjny

PRZEGLĄD PRASY. Polska armia ma pierwszy w swojej historii znak promocyjny - podaje "Dziennik". Chcielibyśmy, alby w przyszłości był powszechnie rozpoznawalny, Tak jak Coca-Cola czy WOŚP - planuje Michał Łazowski z departamentu promocji MON.
Znak umieszczono już w winiecie serwisu Wojska Polskiego. Oficjalnie zostanie zaprezentowany jutro, podczas uroczystości z okazji Święta wojska Polskiego.

Logo składa się z liter "W" i "P", w tej drugiej, czerwonej, umieszczono głowę orła w cesarskiej koronie. - Potrzebujemy go tak samo jak każda dobra firma XXI wieku. Chcemy, żeby żołnierze z różnych jednostek mogli się z nim identyfikować - mówi Łazowski.

Znak wybrano w konkursie. Projekt kosztował 22 tys. zł, a jego autorem jest Andrzej Pągowski, artysta plastyk, który wcześniej zaprojektował dla MON serię plakatów promocyjnych "Zawód - żołnierz".