Biedronka GSM: rewolucja w cenach połączeń?

Sieć dyskontowych sklepów spożywczych Biedronka od poniedziałku wprowadza dla swoich klientów telefonię komórkową, dzięki czemu jest szansa na tańsze rozmowy. To już druga sieć telefonii komórkowej należąca do dużej grupy handlowej - pisze dziennik ?Polska?.
Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce telefony na kartę dla swoich klientów wprowadziła sieć Carrefoura w kwietniu 2008. Jak podaje, do końca 2008 roku znacznie przekroczyła poziom 100 tys. osób korzystających z jej usług.

Biedronka chce walczyć o klientów niskimi stawkami za rozmowy. W ofercie tuBiedronka, bo tak będzie się nazywała nowa sieć, minuta rozmowy do innych sieci będzie kosztować jedynie 33 grosze, o 16 mniej niż w Carrefour Mova, który już zapowiedział, że wraz z wejściem nowego operatora też planuje obniżyć ceny.

Operatorzy wirtualni, niezwiązani z branżą telekomunikacyjną, bardzo szybko zdobywają nowych klientów. Niszowy MobilKing, kierujący swoją ofertę do "prawdziwych mężczyzn" zdobył już 150 tys. klientów w ciągu niecałego roku.