Nasza-Klasa musi zacząć zarabiać

Portale społecznościowe - choć gromadzą miliony użytkowników - wciąż nie mają recepty jak przekuć to na sukces finansowy - podaje "Rzeczpospolita".ł
Portal Nasza-Klasa, największy hit polskiego Internetu, właśnie trafił na globalną listę najczęściej wyszukiwanych haseł w wyszukiwarce Google. W kraju N-K przoduje w liczbie miesięcznych odsłon (prawie 10 mld miesięcznie) i pod względem czasu spędzanego na stronie przez użytkownika.

Wyniki finansowe serwisu nie odzwierciedlają jednak jego popularności.

Szukając większych przychodów, N-K stopniowo wprowadza drobne płatności za niektóre funkcje - informuje "Rzeczpospolita".

Maciej Popowicz, założyciel Naszej-Klasy zapewnia, że serwis jest na plusie. Nie wyklucza jednak, że w przyszłości spółka będzie chciała pozyskać kapitał z giełdy, choć nie myśli o polskim parkiecie.

Problem zarabiania na popularności dotyczy również największych światowych odpowiedników N-K takich jak amerykański Facebook, w którym jednak wszystkie dodatkowe funkcje są darmowe.