Słaby lipiec tygodników

Większość tygodników opinii w lipcu sprzedawała się gorzej niż przed rokiem - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Pozycję lidera obroniła "Polityka" ze średnią sprzedażą 159,5 tys. egzemplarzy (spadek o 2,82 proc.). Na drugim miejscu "Wprost" - 149,3 tys. egzemplarzy (spadek o 8,65 proc.), zaś a na trzecim "Newsweek Polska" - 146,7 tys. (spadek o 2,39 proc.). Na dalszych miejscach znalazły się: "Przekrój" z 64,8 tys. egzemplarzy (spadek o 8,92 proc.) oraz "Przegląd" z 29,8 tys. (spadek o 10,16 proc.). Wśród tygodników katolickich wynik poprawił tylko "Gość Niedzielny" - w lipcu nabywców znalazło średnio 119 tys. egz. (wzrost o 3,78 proc.). Natomiast "Tygodnik Powszechny" ze sprzedażą 19,7 tys. egz. stracił aż 11,6 proc. w stosunku do lipca ubiegłego roku.