Puste billboardy, znikajce modelki. Cameron Diaz i Sienna Miller w spocie fundacji Clintonw

Z wikszoci plakatw i magazynw w USA znikny kobiety. Okadki opustoszay, a w miejsce kobiet pojawiy si napisy ?nie ma nas tam?. Wszystko to za spraw kampanii na rzecz rwnouprawnienia zorganizowan przez fundacj Clintonw. Haso akcji ma podkrela, e nie osignlimy jeszcze cakowitej rwnoci pomidzy pciami, a kobiety w wielu miejscach wiata wci s dyskryminowane.
Gona akcja fundacji Clintonw zadziwia Amerykanw. Okadki znanych magazynw i billboardw opustoszay. Znikny z nich modelki, aktorki, piosenkarki. Z wystaw sklepw sieci H&M usunito manekiny. Na ich miejsce pojawiy si szyldy z adresem not-there.org.

O co chodzi?

Kobiety znikny nie bez powodu. Akcja ma na celu podkrelenie, e bez rwnouprawnienia kobiet zwyczajnie nie ma. Po otwarciu linku zostajemy odesani na stron z wideo tumaczcym cel kampanii. Kamera jedzi po pustych pomieszczeniach. Nikogo nie wida, sycha tylko gosy znanych kobiet, midzy innymi Cameron Diaz i Sienny Miller. Opowiadaj o tym, jak mimo znaczcej poprawy w ostatnich dwch dekadach nie osignlimy jeszcze rwnoci midzy pciami. Std te haso akcji "Nie ma nas tam... jeszcze". - Bez praw nie ma kobiet. Dlatego wiele kobiet znikno z plakatw i magazynw w ostatnim czasie. Dlatego wanie nas te tu nie ma - tumaczy gos Cameron Diaz.

Vogue, Glamour, Teen, W

W akcji wzio udzia wiele znanych marek i magazynw, midzy innymi "Vogue", "Glamour", "Allure" czy "W". Wszystkie gazety usuny ze swoich okadek modelki, aktorki i znane kobiety. W lukach po zdjciach pojawiy si napisy "we are not there", czyli "nie ma nas tam".