Komentarze (48)
Karetki pogotowia służą do transportu jak samochody osobowe? Według przepisów tak. Dlatego szpitale muszą płacić akcyzę
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • tygrys102

    Oceniono 2 razy 2

    tuski, kluski, rządy, nierządy, ministerstwa...wszystko jak jedno, wielkie szambo...od partyjnej sfory cuchnie...proszę o dubeltówkę

  • tomtg123

    Oceniono 4 razy 4

    Urzędnik musi jakoś uzasadnić swoje istnienie.
    COŚ musi robić, choćby to było bieganie z pustymi taczkami, bo gdyby zupełnie nic nie robił, to mogłoby się okazać, ze jest zbędny.
    Ktoś ten przepis stworzył, ktoś egzekwuje te absurdy, a podatnik płaci wynagrodzenie za "pracę" tego "kogoś".
    .

  • Piotr Wiszowaty

    Oceniono 2 razy 2

    Wożąc chorych wspomagają proce leczenia. Durne łby nie chcą pojąć.

  • dannymo

    Oceniono 2 razy 2

    Ja pierd.......... Nie nic więcej nie napiszę
    WTF???

  • aibo

    Oceniono 5 razy 5

    Biurwy muszą przecież z czegoś żyć. skomplikowane idiotyczne prawo najlepiej nadaje się do mnożenia POsad dla rodziny i znajomych...

  • antekpociecha

    Oceniono 3 razy 1

    Ludzie spokojnie przecież państwo musi z jakoś pozyskać środki na zus i emerytury dla księży zakonnic i panów w purpurach. A tu w najbliższą niedzielę zakaz handlu, strata z samych podatków od niesprzedanych towarów w tym tylko jednym dniu to moze by było tyle co przez miesiąc z akcyzy od karetek.
    No i chcą zwiększyć budżet na zbrojenie a tu w tym kraju wszyscy za uczciwą pracą wyjechali
    więc trzeba łupic co jeszcze się da, bo przecież wszystko co było juz wysprzedane i upadłe

  • marpiosko

    Oceniono 4 razy 4

    Mam gdzieś to,że fajansiarnia z ministerstwa ma hordy prawniczych dziwek i oświadczam:
    Ci,którzy to wymyślili,są bandą odmóżdżonych popaprańców,tak zresztą,jak i ich szefowie i kumple z innych ministerstw.Rządzi nami zgraja bezmyślnych buców,która za swój główny cel stawia sobie ostrzyżenie nas ze wszystkiego,a w dodatku uzurpuje sobie prawo do traktowania nas jak śmieci,bo za śmieci nas uważa inami gardzi!
    I podawajcie mnie do sądu,szmaciarze Szczurka!

  • wolak007

    Oceniono 5 razy 5

    Jaki absurd? To tylko Polska! Zdziwieni?

  • imw

    Oceniono 5 razy 5

    Podać nazwiska autorów tych przepisów!

  • wichura

    Oceniono 81 razy 71

    Niech w każdej karetce jeździ ksiądz. Wtedy, jako przedmiot związany z kultem religijnym, będą zwolnione z akcyzy (podobnie jak mercedesy proboszczów).

  • Anna Łojewska

    Oceniono 23 razy 23

    Czekamy na przepisy ograniczające deregulacje państwa przez owe "mądre" wykładnie prawne.

  • jkredman

    Oceniono 29 razy 11

    takie cuda tylko w państwie Tuska i tylko za platformy

  • niekandydujacy_niepolityk

    Oceniono 52 razy 50

    To są bandyckie przepisy, a państwo w tym wypadku zachowuje się jak złodziej okradający szpitale. Wstrętne opresyjne urzędnicze państwo nieprzyjazne człowiekowi.

  • 11111

    Oceniono 15 razy 15

    Z a trumny i urny też powinno się płacić akcyzę też przewozi się w nich ludzi też z punktu A do punktu B , no chyba że je poświęci ksiądz proboszcz.

  • slodkipapla

    Oceniono 20 razy 18

    Pieniądze na zakup karetek pochodzą z budżetu. Tam wpływa też akcyza
    ========== Niech ktos madry wytlumaczy mi sens przekladania pieniedzy z jednej kieszeni do drugiej. Skoro pieniadze na zaplate akcyzy pochodza z budgetu i wplywaja do budgetu to jedne i te same pieniadze.
    Wiec gdzie jest pies pogrzebany. Chodzi o to zeby wybebnic przy okazji akcyze z prywatnych karetek pogotowia na ktorych akcyza nie jest juz pobierana z budgetu. Jesli tak to fajne skuvwisinstwo. I jak sie nie dziwic ze wygrywa Korwin. No jak. Za kazdym razem podatek lup, czy sie nalezy czy sie nie nalezy.
    Jak mi sasiad skosi ogrodek i mu zaplace to lup podatek 20 % Jak ja jego syna bede uczyl Matematyki i on mi zaplaci to lup podatek 20 %. Piec lekcji i ani ja nie mam kasy, ani on nie ma kasy.
    Ot sprawiedliwosc.

  • tolek398

    Oceniono 31 razy 21

    Od karetek które ratują życie wyjeżdżając do wypadków, zasłabnięć, zawałów itp. pobieranie akcyzy to absurd!!!
    Ale już od ambulansów prywatnych firm typu: "transport medyczny", czy "przewóz chorych" jak najbardziej! Bo one tak naprawdę nie mają nic wspólnego w pogotowiem ratunkowym. Przewożą ludzi na jakieś konsultacje, badania, odwożą leżących pacjentów do domów i rzeczywiście działają jak taksówki, a za usługi takich firm szpital musi płacić niemałą kasę.

  • dziadekjam

    Oceniono 85 razy 83

    A jak to wygląda z karawanami? Też przewożą osoby z punktu A do punktu B. Jeśli karawany są zwolnione, to trzeba udzielać ulg podatkowym karetkom, które nieraz, co prawda biorą żywego, ale dowożą nieboszczyka. Może by powołać specjalny referat do tych spraw, najlepiej nawet dwa w MF i MZ

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX