O decyzji tej firmy piszą media na całym świecie. Reklamuje bieliznę zdjęciami dziewczyn bez retuszu [FOTO]

Marka American Eagle postanowiła zareklamować linię bielizny Aerie zdjęciami modelek nietkniętymi Photoshopem. Firma celuje ze swoimi produktami do młodych klientek, a kampania spotkała się z dużą aprobatą.
W świecie, w którym niemal wszystkie zdjęcia modelek są retuszowane, krok amerykańskiej marki American Eagle uważa się za bardzo odważny. Tym bardziej że firma postanowiła wykorzystać zdjęcia modelek reklamujących kolekcję bielizny. Znalazły się więc na nich młode dziewczyny z - jak zapewne określiliby to graficy, którzy standardowo retuszują zdjęcia modelek - niedoskonałościami. Mimo braku retuszu, modelki nie wyglądają jednak jak przeciętna Amerykanka - są dużo szczuplejsze.

Jak zauważa "Huffington Post" marka American Eagle rozsądnie podeszła do wyników wielu badań, które dowodzą, że młode kobiety próbują dostosować się do takiego obrazu kobiecego ciała, jaki przedstawiany jest w mediach.



"Jedna kampania reklamowa nie rozwiąże problemu kobiecej samooceny opierającej się na wizerunku kreowanym w mediach. Ale kiedy ukochana marka nastoletnich dziewcząt pokazuje piękną bieliznę na rzeczywistych ciałach, na pewno przyczyni się do poprawy obecnego stanu rzeczy" - pisze serwis.

Chcesz na bieżąco dowiadywać się o najnowszych wydarzeniach? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE! Tutaj znajdziesz wersję na telefony z Androidem >>> A tutaj wersję na Windows Phone >>>