Star Trek

Więcej o:

Star Trek

  • Gratka dla fanów Star Trek - tricoder w telefonie z Androidem

    Aplikacja działa w środowisku Android i zapewnia najważniejsze funkcje tricodera wojskowego. Przede wszystkim - piszczy dokładnie jak ten znany z serialu. Ma też mnóstwo migających światełek. Oba kryteria niezwykle zaawansowanych urządzeń zatem spełnione. Co jeszcze daje nam tricoder? To co

  • Fani "Star Trek" bronią serialu

    Ponad 100 fanów serialu "Star Trek" z całego świata demonstrowało w weekend przed bramą Paramount Studios w Hollywood. Nie chcą się pogodzić z planowanym na maj przerwaniem produkcji telewizyjnej serii "Star Trek: Enterprise". Pierwsza wersja serialu była emitowana od 1966 r. do 1969 r. Potem

  • Star Trek - minęły już 44 lata od pierwszej emisji

    panelami sterującymi z mostku Enterprise. Palmtopy były obecne w Star Treku na długo, zanim mogły stać się rzeczywistością. To samo można powiedzieć o tabletach. Jednak zdecydowanie najistotniejszy z wynalazków, które zostały pokazane w Star Treku, a następnie znalazły swoją drogę do życia codziennego

  • Czy naukowcy inspirują się "Star Trekiem"? [WYWIAD]

    do pop kulturowego marzenia, aby teleportować duże obiekty, np. całego człowieka (patrz "Star Trek"). Fot. YouTube A później poznawać nowe światy i cywilizacje? Śmiało podążać tam gdzie nie dotarł żaden człowiek? - Dzieł popkulturowych o tej tematyce powstało bez liku ("K-Pax", seria "Obcy", seria "Star

  • Dziesięć milionów dolarów za zrealizowanie wizji ze Star Trek

    pomyłek lekarskich. Zbyt wiele osób nie ma też dostępu do opieki lekarskiej. Urządzenie nie musi być dokładną kopią tego z serii "Star Trek". Ma pozwalać na niedrogą diagnozę pacjentów, połączoną z analizą danych przez system i wyznaczeniem wskazówek co do leczenia. Ma mieć połączenie z chmurą

  • Reality Deck - 1,5 mld pikseli na 416 ekranach

    W uniwersum Star Treka istnieje coś, co pobudza wyobraźnię fanów fantastyki naukowej tak bardzo jak miecze świetlne. To holodeck, pomieszczenie, w którym granica między światem rzeczywistym, a wygenerowanym w komputerze zaciera się całkowicie, a odbiorca wychodzi z roli widza i wchodzi w skórę