RMF FM

Więcej o:

RMF FM

  • RMF FM zmienia logo

    pojawiały się na antenie stacji częściej niż inne. Ponadto stacja uruchomi konkurs pieniężny i wraz z EMI Music Poland wyda dwupłytowy album "15 LAT. RMF FM" z najpopularniejszymi hitami ze swojej anteny.

  • RMF FM wróci do rozszczepiania?

    różnych programów i reklam w różnych miejscowościach kraju w tym samym czasie. Pozwalało ono nadawcy pozyskiwać reklamy zarówno na ogólnopolskim, jak i lokalnym rynku radiowym. Swoją decyzję KRRiT tłumaczyła ochroną interesów mniejszych lokalnych rozgłośni. RMF FM zlikwidował 15 redakcji lokalnych

  • Wydawnictwo Bauer kupuje RMF FM

    , ale o 4,6 proc. więcej od średniego kursu właściciela RMF FM z ostatnich trzech miesięcy. Przy cenie wezwania wycena Brokera wynosi 477,84 mln zł. Większościowi akcjonariusze Brokera zgodzili się na sprzedaż swoich akcji po 144,8 zł w drodze wezwania, o czym zarząd Brokera poinformował w piątek

  • RMF FM coraz bardziej zyskowne

    Na początku kwietnia Broker FM SA, który jest właścicielem prawie 100 proc. RMF (jeden udział posiada założyciel radia Stanisław Tyczyński), złożył prospekt emisyjny w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. W skład Grupy Broker FM obok RMF FM wchodzą także spółki: Art FM, Scena FM, Opera FM i

  • Bauer przejmuje radio RMF FM

    Tydzień" i "Świat Kobiety". Spółka Broker FM S.A. jest właścicielem RMF FM, RMF Classic oraz współwłaścicielem portalu Interia.pl.

  • Stacje Agory i RMF FM obniżyły ceny

    Dotyczy ona jednak tylko pakietu "RMF FM i Złote Przeboje", obejmującego krakowską rozgłośnię oraz 14 lokalnych stacji w formacie "złote przeboje" (tzw. oldies), znajdujących się m.in. w Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Szczecinie, Trójmieście i Warszawie. Nadawcy obniżyli swoje

  • RMF FM liderem polskiego rynku radiowego

    Słuchalność RMF FM wzrosła w ciągu trzech miesięcy, od kwietnia do czerwca, w stosunku do poprzedniego badania o 0,1 proc. - do 25 proc. Drugie miejsce zajmuje Radio ZET (21,2 proc.), a trzecie Program I Polskiego Radia (14,9 proc.). "Jedynka" straciła jednak w stosunku do poprzedniego