reklamy

Więcej o:

reklamy

  • Będzie więcej reklam na urządzenia przenośne

    Według uczestników amerykańskiego sympozjum Mobile Ad Degree obecnie najpopularniejsze są dwa rodzaje reklam na typowe platformy przenośne, a przede wszystkim na telefony komórkowe. Pierwsza wykorzystuje możliwości lokalizacyjne większości dzisiejszych urządzeń przenośnych. Druga zaś to klasyczne

  • Komisja Etyki Reklamy: reklama z hasłem "Lodzika nie będzie" jest seksistowska

    już na zarzuty, które uznała Komisja Etyki Reklamy. Celem firmy nie było przedstawienie treści dyskryminujących ze względu na płeć. Natomiast zdjęcia ponętnej kobiety nie są seksistowskie, a jedynie ukazują piękno kobiecego ciała - twierdzą przedstawiciele firmy. KER uznała skargę na reklamę jogurtu Loveyo

  • Odbiorcy zmęczeni reklamami

    Ulubiony serial bez reklam? W Polsce to brzmi jak bajka, ale amerykańscy reklamodawcy już zaczynają eksperymentować. Nie oznacza to, że w trakcie takiego serialu do widza nie dociera przekaz komercyjny. Wręcz przeciwnie - produkty i usługi pojawiają się na ekranie. W ciągu ostatnich kilku miesięcy

  • Drugie życie reklamy

    Dyskusja między stacjami telewizyjnymi a reklamodawcami trwa od niemal siedmiu lat, kiedy na rynku pojawiło się TiVo, pionier nagrywarek z twardym dyskiem umożliwiających przewijanie reklam (wystarczy nacisnąć guzik na pilocie, by nagrany program przewinąć do przodu o 30 sekund). Dziś firmy płacą

  • Eureka! Google jednak zarabia z reklam

    Suma netto, jaka zasiliła w 2009 roku konto Google to 18 miliardów dolarów. Zdecydowana większość tej kwoty pochodzi z reklam wyświetlanych na stronach Google (wyszukiwarka, YouTube, Gmail). Business Insider stworzył graficzne przedstawienie ilości pieniędzy uzyskiwanych przez koncern z Mountain

  • Nałęczów miastem bez reklam

    Władze miasta apelują do właścicieli reklam, tłumaczą że reklamy jedynie zaśmiecają i wprowadzają chaos. Dla turystów ma być za to wydrukowany, wielojęzyczny informator dostępny w każdym punkcie Nałęczowa. Zdaniem burmistrza brak reklam spowoduje też lepszy kontakt turystów z mieszkańcami

  • Nie będzie omijania reklam w telewizji

    Sergey Chernysh, 32-letni informatyk z Oak Hill w stanie Virginia, jest wiernym fanem TiVo. - Odkąd mam w domu to urządzenie, praktycznie nie oglądam reklam. Zresztą w ogóle rzadko oglądam programy wtedy, gdy są nadawane. Nagrywam niektóre i oglądam po pracy - mówi Chernysh, trzymając w ręce pilota

  • Dlaczego Polacy nie lubią reklam?

    boleśnie takiego spotu w przerwie romantycznego filmu, nie daj Boże puszczonego jeszcze w porze kolacji? Cóż, środki na rozmaite ludzkie dolegliwości istnieją i mogą domagać się zauważenia przez ogół, ale czy trzeba je sprzedawać w tak bezpośredni sposób? Czy można się dziwić, że reklamy wkurzają Polaków

  • Oglądaj reklamy, rozmawiaj za darmo

    Amerykański oddział operatora komórkowego Virgin Mobile planuje nietypową promocję: właściciel komórki, który poświęci 30 sekund na obejrzenie reklamy, dostanie w zamian minutę na rozmowy. W ciągu miesiąca może w ten sposób zgarnąć do 75 darmowych minut. Program nazywa się SugarMama i ma ruszyć 14

  • Głośne reklamy irytują widza

    się, że niespodziewane zwiększanie natężenia dźwięku przy nadawaniu reklam w przerwie programu stanowi naruszenie prywatności telewidzów" - czytamy w liście, który Rzecznik Praw Obywatelskich wysłał w zeszłym tygodniu do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Rzecznik podkreśla, że skaczący dźwięk zmusza widza