reklamacja

Więcej o:

reklamacja

  • Reklamacje za wakacje

    Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zwraca uwagę na to, że najlepiej jest zrobić to jeszcze podczas trwania pobytu u rezydenta lub pilota wycieczki. W takiej reklamacji powinno się uwzględnić datę i miejsce jej złożenia oraz dokładny opis nieprawidłowości. Niezależnie od

  • Klient ma zawsze prawo do bezpłatnej reklamacji

    Z raportu przygotowanego przez Urząd Konkurencji i Konsumentów wynika, że najczęstsze uchybienia to wyznaczenie zbyt krótkiego terminu na złożenie reklamacji oraz uzależnienie jej rozpatrzenia od uiszczenia dodatkowej opłaty. Inne działania przedsiębiorców, które mają zniechęcić klientów

  • Jak długo można czekać na rozpatrzenie reklamacji

    sprawę prowadził zgodnie z procedurami. - "Zarzuty czytelnika są krzywdzące dla pracowników banku" - pisze Piotr Lemberg, rzecznik prasowy BOŚ Banku. Tłumaczy też, że na reklamacje bank odpowiada zgodnie z terminami wskazanymi w rekomendacji Komisji Nadzoru Finansowego - czyli w czasie nieprzekraczającym

  • Zasady udzielania odpowiedzi na reklamacje

    Nie zmuszaj klienta do wizyty w sklepie Konsumentem jest osoba fizyczna, która zawarła umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Błędem jest oczekiwanie, że to konsument ma obowiązek zgłosić się do sklepu w celu odbioru odpowiedzi na jego reklamację

  • Marka w social media c.d. - reklamacje

    Historię reklamacji na Facebooku opisał Piotr Miączyński, dziennikarz Gazety Wyborczej, na swoim blogu. Konsumentka na tzw. fanpage Burger Kinga na Facebooku zwróciła uwagę na opieszałą obsługę. I jak to skomciowali na FB? Burger King Polska @Izabela - dzięki wielkie za info. Może styl HIYW w pracy

  • Sorry, taki mamy klimat? 930 reklamacji na opóźnienia na kolei

    Teraz swoich ulubionych audycji możesz słuchać dzięki nowej aplikacji na smartphone'y!>>> Jak informuje Beata Czemerajda z biura PKP Intercity, około 300 reklamacji zostało już rozpatrzonych pozytywnie, 60 kolejnych przypadków zostanie rozstrzygniętych lada dzień. Oznacza to, że poszkodowani

  • Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!

    na konto innego klienta Citibanku o grecko-brzmiącym nazwisku. Zgłosiłam kradzież na policję. Bank po tygodniu telefonicznie poinformował mnie, że nie uwzględni mojej reklamacji, ponieważ źle zabezpieczyłam PIN-y i kody. Mam je TYLKO w głowie - denerwuje się internautka. To dziwny zwyczaj - informować

  • Reklamacja za prąd w dwa tygodnie. Jeśli nie zdążą, wygrałeś

    Od dziś firmy sprzedające i dostarczające prąd będą miały 14 dni na rozpatrzenie wszystkich złożonych reklamacji. Jeśli w tym czasie tak się nie stanie, skarga będzie uwzględniana z automatu. Do wczoraj ten dwutygodniowy termin obowiązywał jedynie w przypadku wniosku lub reklamacji odbiorcy w