overbooking

Więcej o:

overbooking

  • Polscy turyści spędzili noc na egipskiej plaży

    o odszkodowanie. - Hotel, w którym mieli nocować Polacy był zapłacony - informuje nas Jarosław Jeschke z Triady. - Mimo to zarządca hotelu, bez porozumienia z nami oświadczył, że ma overbooking i poprosił turystów, aby jedną noc spędzili w hotelu naprzeciwko. Jego standard był o jedną gwiazdkę

  • Linie lotnicze zapłacą za spóźnienia?

    W połowie lutego w całej Unii - także w Polsce - weszło życie nowe rozporządzenie unijne, na mocy którego pasażerowie mogą domagać się odszkodowań za spóźnione lub odwołane loty oraz za niewpuszczenie na pokład z powodu tzw. overbookingu (kiedy linie lotnicze sprzedają więcej biletów niż

  • Używasz telefonu w samolocie? Możesz mieć poważne kłopoty

    . Tym mężczyzną był 69-letni lekarz dr David Dao, który został przez obsługę proszony o opuszczenie pokładu samolotu, ponieważ zabrakło miejsca z powodu zbyt dużej liczby sprzedanych biletów (tzw. overbooking). Gdyby nie nagrania, być może nie dowiedzielibyśmy się o przykrym incydencie. A jednak, jak donosi

  • Program "Moja Woda". Druga edycja już w 2021 roku. Ile wyniesie budżet?

    Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Artur Lorkowski zdradził, że zrealizowane zostaną wszystkie wnioski złożone drogą elektroniczną do 30 września i  potwierdzone w formie papierowej do 30 października. Dodał również, że spodziewa się kilkumilionowego overbookingu, który zostanie

  • Kary za spóźnione samoloty, ale nie w Polsce

    Unia Europejska wprowadziła w czwartek nowe przepisy, które są korzystne dla pasażerów. Mogą domagać się odszkodowań za spóźnione lub odwołane loty, a także, gdy nie załapią się na samolot z powodu tzw. overbookingu (kiedy linie lotnicze sprzedają więcej biletów, niż jest miejsc w samolocie

  • Pasażerowie lini lotniczych mają dość. Chcą skończyć z klauzulą "no-show"

    , przewoźnik ma prawo sprzedać więcej biletów niż posiada miejsc w samolocie (tzw. overbooking), więc nie ma obaw, że fotel poleci pusty. - Ten zapis jest absolutnie krzywdzący dla klientów. Jeśli pasażer zapłacił za bilet, powinien móc go bez przeszkód wykorzystać. Są różne sytuacje, pasażer może spóźnić