Norwich

Więcej o:

Norwich

  • Rekordowa kara za narażenie klientów

    Kara wymierzona została za to, że firma nie stosowała zabezpieczeń, które uniemożliwiłyby przestępcom podszywanie się pod jej klientów. Efektem tego były masowe wyłudzenia; w 2006 r. przestępcy odkryli słabość systemu Norwich Union - masowo dzwonili do firmy podszywając się pod jej klientów

  • "100-proc. brytyjska" wieprzowina... z Polski

    Foods Ltd to mająca siedzibę w Norwich firma sprowadzająca mięso z farmy pod Kętrzynem. Smithfield nie jest zresztą wcale firmą brytyjską, lecz wielką amerykańską korporacją, która ma osiem wielkich przetwórni w Polsce. Importerzy mięsa mogą bez przeszkód umieszczać na towarach napisy informujące

  • Program Forum Biznesu Sportowego

    Dzień I - 13 maja 2008 Neil Doncaster - członek zarządu Football League i Football League Interactive; prezes Norwich City FC Wspólne zarządzanie prawami medialnymi i marketingowymi przez kluby sportowe jako metoda osiągnięcia sukcesu i stabilności finansowej Michał Borowski - prezes zarządu

  • Forum Biznesu Sportowego - nowatorski projekt na polskim rynku

    oraz członkowie związków i klubów sportowych. Uczestnikom Forum zostaną przekazane praktyczne rozwiązania, oparte na najlepszych wzorcach europejskich. Ekspertami Forum są wybitni praktycy, m.in. Neil Doncaster (dyrektor wykonawczy Norwich City FC i członek Rady Nadzorczej Football League), specjalista ds

  • Które duże firmy europejskie zapowiedziały wejście do Polski?

    AG, Austria Kooperativa Pojist'ovna, Czechy/Słowacja Grupa Norwich Union, Wielka Brytania/Irlandia ?anki i firmy zarządzające: Banc of America Securities, Wielka Brytania Barclays Bank Plc, Wielka Brytania Credit Suisse First Boston Int., Wielka Brytania Dresdner Kleinwort Wasserstein, Wielka

  • Kluby sportowe chcą uczyć się biznesu

    . - Ponad 60% badanych interesuje temat dotyczący negocjacji kontraktów telewizyjnych. O tych aspektach opowie na Forum Neil Doncaster z Football League i Norwich City FC. Ponad 50% badanych zadeklarowało też chęć zapoznania się z tematyką budowania i wyceny marki organizacji sportowej, dlatego proponujemy