napoje

Więcej o:

napoje

  • Shrek - nowy napój na rynku

    - Prawa do wykorzystywania wizerunku Shreka kupiliśmy od firmy PlusLicence, która zarządza nimi na terenie Polski w imieniu wytwórni DreamWorks SKG, producenta filmu "Shrek". Będzie to pierwszy napój pod marką Shrek na świecie - powiedział nam Jędrzej Szynkarczuk, szef działu marketingu firmy Hoop

  • Energetyczny lód cię podkręci, ale czy zdrowo? Już nie tylko napoje...

    Polacy coraz więcej pracują, są więc coraz bardziej zmęczeni i potrzebują nieustannego zastrzyku energii - chyba w ten sposób wytłumaczyć można dynamicznie rosnący rynek napojów energetycznych, na którym co i rusz pojawiają się nowi gracze i nowe produkty. Nie ma już chyba znanego boksera

  • Cadbury pozbywa się napojów

    Cadbury Schweppes ma m.in. takie marki napojów jak Schweppes, Orangina czy Oasis. Eksperci szacują, że firma może z transakcji dostać nawet 2 mld dol. Planowana sprzedaż ma częściowo pokryć długi firmy (wynoszą ok. 6,1 mld dol.). Koncern od 2003 r. tnie koszty, by sprostać rosnącej konkurencji

  • Niemcy. Policja ostrzega przed zatrutymi napojami w supermarketach

    Jeden łyk za dużo mógł zakończyć się tragicznie. Trzy osoby zakupiły bezalkoholowy napój orzeźwiający. Wkrótce po jego wypiciu źle się poczuły, zaczęły narzekać na nudności, zawroty głowy i kłopoty z krążeniem. Mimo to miały szczęście. Zdaniem policji spożycie tego napoju mogło doprowadzić

  • Słaba sprzedaż napojów w maju

    więc zamówienia u producentów napojów i powoli opróżniają pełne magazyny. Powiało chłodem Rzecznik prasowy Hoopa Robert Niczewski przyznaje, że w maju tego roku Hoop sprzedał o ok. 20 proc. mniej napojów niż przed rokiem. - Podobnie było w 2000 r. Wtedy lato zaczęło się praktycznie dopiero w połowie lipca

  • Napoje konkurentów w lodówkach Coca-Coli

    przede wszystkim do respektowania prawa dystrybutorów do kupowania napojów niegazowanych każdego innego dostawcy. Koncern zrezygnował też z udzielania swoim klientom rabatów, których jedynym uzasadnieniem było sprzedanie odpowiedniej ilości produktów (taki rabat wiązał dystrybutora z producentem na szkodę