marketing polityczny

Więcej o:

marketing polityczny

  • Sowińska zatrudniła specjalistę od PR

    Ewa Sowińska nie poległa nawet w ogniu pytań Moniki Olejnik w "Kropce nad i". Dziennik Polska pisze, że w ostatnich dniach rzeczniczka praw dzieci zaskakuje nowym, medialnym wizerunkiem. Jak wynika z ustaleń "Polski", metamorfozę zawdzięcza intensywnemu treningowi ze specem od marketingu

  • Norbert Maliszewski nowym "mózgiem PiS". Dotychczas brylował w TVP

    to specjalista ds. marketingu politycznego, psycholog społeczny, publicysta, wykładowca i komentator polityczny. Jest profesorem nadzwyczajnym w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz kierownikiem Katedry Psychologii Społecznej UKSW. >>> Chcesz wiedzieć co prof. Maliszewski mówił

  • Nowe logo Solidarnej Polski. "Nijakie logo niewyrazistej partii"

    z Solidarnej Polski. Jednak mikroblogerów piszących na Twitterze projekt nie zachwyca. Eryk Mistewicz, publicysta i ekspert od marketingu politycznego, twierdzi, że jest nijakie, tak jak sama partia. Paweł Rybicki dorzuca swoje trzy grosze: - Solidarna zapowiada swoim logo stanie w kolejkach - pisze bloger

  • Jak bajerują kandydaci?

    Do wyborów parlamentarnych zostało kilkanaście dni, a ja mam wrażenie, że to wydarzenie niezwykle odległe. Bo kampania jest mało barwna. Nie widać kandydatów do parlamentu, a jedynie kandydatów na prezydenta, szefów poszczególnych partii. W ogóle nie mówi się o programach. Na tym bezbarwnym tle