marek w.

Więcej o:

marek w.

  • Oto 10 najbardziej medialnych marek w Polsce

    marką całego rankingu, obejmującego 500 brandów, została PGE Polska Grupa Energetyczna. Siłę tej marki wyliczono na 17 948 385 pkt. O jej przewadze nad dwiema kolejnymi markami w badaniu zdecydował wyższy indeks sentymentu. Na 2. miejscu znalazło się TVN z wynikiem 15 291 632 pkt. Marka wyprzedziła

  • TOP 10 marek w sieci - to ich uwielbiają amerykanie

    Stronę internetową korporacji odwiedziło w sierpniu 74,256 mln amerykańskich internautów. Spędzili oni średnio 66 minut na przeglądaniu zaprezentowanych na niej treści. 74,532 mln amerykańskich internautów spędzało średnio 30 minut i 56 sekund na zapoznanie się z ofertą Amazon.com. Wikipedię

  • Marka w social media c.d. - reklamacje

    . Burger King ze swej strony najwyraźniej odrobił pracę domową i postanowił unikać grzechów najczęściej popełnianych przez markę w social media. Joanna Sosnowska

  • BarCamp 7.1 o wizerunku marki w sieci

    zajmujące się analizowaniem wizerunku marki w internecie. W czasach kryzysu gospodarczego rady od praktyków są tym bardziej cenne, że pozwalają na oszczędności. Doświadczenie posiadane przez zaproszonych prelegentów pozwoli im na wskazanie ciekawych przykładów skutecznego tworzenia wizerunku marki w sieci

  • 10 grzechów głównych marki w social media

    lub nie być" na rynku. Poniżej 10 przykazań, które najczęściej łamią marki w relacjach z odbiorcami. 10 przykazań marki w serwisach społecznościowych 1. Z konsumentami rozmawiać będziesz Zasada "Klient ma zawsze rację" jest wiecznie żywa. Prowadząc dialog z użytkownikami którzy dołączyli do profilu

  • Raport: coraz więcej przypadków nielegalnego przejmowania marek w Sieci

    Pracownicy tej firmy specjalizującej się w ochronie znaków towarowych doszukali się na przykład około 1,7 miliona przypadków tzw. cybersquattingu, a więc nielegalnego wykorzystywania marek w nazwach domenowych. To o 18 procent więcej niż w 2007 roku. Co gorsza, aż 80 procent stron internetowych

  • Silne marki w nowej normalności. Finał XV edycji Superbrands Polska

    Superbrands jest unikatowym na rynku wyróżnieniem przyznawanym za wieloletnią konsekwentną pracę na rzecz budowy marki oferującej konsumentom istotne korzyści materialne i emocjonalne, które wykraczają poza te zapewniane przez konkurencję, i za które konsumenci są gotowi zapłacić wyższą cenę.