konsumpcjonizm

Więcej o:

konsumpcjonizm

  • Alterawangarda

    , komercji i konsumpcjonizmu. Atak na reklamy Już w okresie pop-artu artyści zauważyli atrakcyjność i dwuznaczność znaków reklamowych. Pod koniec lat 60. zradykalizowali się - użycie tych znaków miało często charakter wywrotowy. W Polsce nurt demaskowania propagandy zawartej w niewinnych przedmiotach

  • "Na luksus Północy pracują niewolnicy z Południa"

    i kontrahentów >> Polski luksus na barkach Południa - Konsumpcjonizm, na północnej półkuli, na Zachodzie może istnieć dzięki, praktycznie rzecz biorąc, niewolnictwu na Południu - mówił w TOK FM Krzysztof Cibor, redaktor naczelny portali Ekonomiaspoleczna.pl i bezrobocie.org.pl. Dotyczy to także Polski

  • Dzień Singla 2021. Kiedy wypada? Skąd wzięło się to święto?

    Producenci i marki szykują się na największą wyprzedaż roku, czyli chiński Dzień Singla, który przypada 11 listopada. Co to oznacza? Tego dnia społeczność, zamiast na oferty matrymonialne, może liczyć na obniżki w sklepach. Od kilku lat święto cieszy się ogromnym powodzeniem. Jego skalę najlepiej

  • Black Friday 2021. Którego dnia listopada wypada?

    dodatkowe kilka dni. Tydzień wyprzedaży nosi nazwę Black Week i staje się w Polsce  coraz bardziej popularny. Black Friday a konsumpcjonizm Black Friday poza okazją do kupienia potrzebnego produktu w okazyjnej cenie, stał się również świętem konsumpcjonizmu krytykowanym zwłaszcza pod kątem ekologii. Warto

  • W telewizji pokażą: Czy jesteśmy niewolnikami konsumpcji?

    innym czegoś, czego sam by nie kupił. To był jego bunt. Swoje trzy grosze wtrącają do programu także socjolodzy. Ich poglądy czasem burzą. Spokojnie wywodzą, że konsumpcjonizm jako nałóg dotyka przede wszystkim kobiety. Mężczyźni podobno wolą święty spokój, a stres rozładowują, idąc na wódkę, ewentualnie na ryby. W

  • Waszym zdaniem 4: ile to "za dużo"?

    Kupujemy nowe urządzenia na potęgę (by skupić się jedynie na sprzęcie elektronicznym). Nowy telefon, tablet, aparat cyfrowy, komputer. Dajemy się skusić ofertom reklamowym i przekonać, że naprawdę tego wszystkiego potrzebujemy. Ot, takie czasy - konsumpcjonizm, mcdonaldyzacja, etc. Rynek sprawia