k2

Więcej o:

k2

  • K2 chce pieniędzy z giełdy

    K2 Internet to tzw. agencja interaktywna - firma zajmująca się marketingiem prowadzonym przy użyciu internetu i nowych technologii (od budowy portali internetowych dla korporacji po działania reklamowe online). Do jej grupy należy także zajmujący się internetem dom mediowy ACR oraz spółka oferująca

  • Dramatyczna akcja ratownicza na K2

    Do tej pory potwierdzono śmierć najprawdopodobniej 11 himalaistów, którzy zdobywali K2. Wszyscy zginęli w piątek, w wyniku zejścia lawiny w okolicach podszczytowych K2. Ta sama lawina spowodowała obrażenia u 2 uratowanych dzisiaj Holendrów i Włocha, który schodzi do bazy

  • Agencja interaktywna K2 idzie na giełdę

    Warszawska K2 to jedna z kilku największych w Polsce agencji interaktywnych - firm zajmujących się przede wszystkim marketingiem online, e-reklamą i budową serwisów internetowych. Działająca od 10 lat firma zatrudnia 100 osób, pracuje np. dla Nokii, Coca-Coli oraz Ikei. W ubiegłym roku K2 (wraz

  • K2 inwestuje w Brainshop U-boot

    K2 Internet objęło w wyniku podniesienia kapitału 50% udziałów w spółce Brainshop U-boot. Obecni udziałowcy i założyciele - Maciej Obuchowicz i Wojciech Błaszczyk - posiadać będą wspólnie pozostałe 50%. Do zarządu spółki dołączy Janusz Żebrowski (prezes zarządu K2 Internet S.A.). - Maciek i Wojtek

  • Opóźni się giełdowy debiut K2 Internet

    Jak czytamy w komunikacie prasowym K2 Internet, "zmiana terminu debiutu związana jest z wydłużonym cyklem postępowania przed urzędem Komisji Nadzoru Finansowego, a także koniecznością podjęcia dodatkowych czynności o charakterze uzupełniającym w odniesieniu do złożonego prospektu emisyjnego

  • Na K2 zmarł rosyjski alpinista. Zimowa ekspedycja przerwana

    loty - informował Wiktor Kozłow cztery dni temu. Ekspedycja zakończona - miała być historyczna Podjęto decyzję o zakończeniu wyprawy - jej członkowie przygotowują sprzęt do transportu na dół. Narodowa ekspedycja rosyjska miała być pierwszą, która zdobędzie zimą szczyt K2. Szczyty masywu Karakorum leżą

  • K2: polski e-marketing to 70-80 mln zł

    na reklamę, czyli 70-80 mln zł - mówił Grzegorz Kurowski z K2 Internet na wtorkowej konferencji prasowej podsumowującej wyniki biznesowe warszawskiej firmy w minionym roku. Oznaczałoby to, że cały polski rynek e-marketingu i e-reklamy wart jest 220-230 mln zł. Szefowie K2 sami zastrzegali

  • Mobilna kampania od K2 i ACR dla Nokii

    Według K2 tak skierowana kampania zapewnia podwójnie precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, ponieważ trafia do użytkowników szukających informacji związanych z reklamowanym produktem i korzystających z nowych funkcji telefonu komórkowego. -Polacy zaczynają coraz chętniej surfować po mobilnych